» آخرین اخبار » گیلان » امیدبخشی به جامعه در دستور کار بزرگداشت دهه فجر قرار گیرد

امیدبخشی به جامعه در دستور کار بزرگداشت دهه فجر قرار گیرد

دی ۲۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان گفت: امیدبخشی به جامعه و تبیین دست‌آوردها از اولویت‌های دست‌اندرکاران برگزاری آیین‌های چهل‌وسومین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

سید ‌جلیل میرعظیمی در دومین گردهم‌آیی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به هجمه‌ها و سیاه‌نمایی دشمنان و تلاش آنان برای کم‌رنگ‌کردن دست‌آوردهای کشور افزود: لازم است «جهاد تبیین» و تشریح روند رو به رشد این نظام مردمی در دستور کار قرار ‌گیرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دیدگاه‌های مسئولان نظام را یادآور شد و با بیان اینکه جامعه امروز برنامه‌های متفاوت و متناسب با خواسته‌های این روزهای ایران اسلامی را طلب می‌کند، تصریح کرد: نسل کودک و نوجوان مهم‌ترین گروه‌های سنی است که بایستی مخاطب متولیان و دست اندرکاران فرهنگ‌سازی قرار داشته‌ باشد.

وی ادامه داد: فلسفه تشکیل کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر و هم‌افزایی دستگاه‌های هم‌خانواده نیز گامی در مسیر دست‌یابی به این هدف و همراه‌سازی هرچه بیش‌تر مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام است.

میرعظیمی، با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از گسست‌های فرهنگی و آموزشی، عنوان کرد: محدود شدن حضور کودکان و نوجوانان در اجتماع و تعامل با هم‌سالان، گویای ضرورت نشاط‌بخشی افزون‌تر به آنان در قالب فعالیت‌های هدف‌مند و نشاط‌ آفرین‌است.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را بستری مناسب برای ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی و امیدبخشی به آینده‌سازان دانست و گفت: نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری آیین‌های دهه فجر ضرورت دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با فرصت ‌توصیف‌کردن اجرای هم‌زمان برنامه‌های حضوری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، یادآور شد: این امر می‌تواند به ارتقای سطح فعالیت‌ها و افزایش گستره مخاطبان کمک کند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×