» آخرین اخبار » گیلان » لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه

لزوم توجه ویژه به پسماند استانهای شمالی در برنامه هفتم و بودجه

دی ۲۳, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه پسماند عمده بحث ما هست، گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع بحث پسماند و تنش های آبی در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۱ برای استانهای شمالی بیشتر دیده شود.

اسداله عباسی عصر امروز در جلسه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به جهت تصویب لایحه بودجه، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم بودجه آنطور که خواست و پیش بینی دولت است، به انجام برسد. تاکنون هم در خنثی کردن و رفع تحریم، صادرات نفتی تلاش هایی شده و مهار تورم تقریبا در بسیاری از بخش‌ها سیر نزولی پیدا کرده است.

استاندار گیلان افزود: اولویت اول دولت کرونا بود که مهار شد و همچنین تهیه و توزیع کالاهای اساسی اولویت بعدی بود که در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پسماند عمده بحث ما هست، گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع بحث پسماند و تنش های آبی در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۱ برای استانهای شمالی بیشتر دیده شود.

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه گیلان میزبان مسافران از سراسر کشور است لذا تکمیل راه آهن و کوریدر شمال به جنوب، آزاد راه از پروژه های ملی مهم هستند که انتظار می رود هر چه سریعتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی استان نیازمند توجه ویژه هستند، تصریح کرد: چای یکی از محصولات استراتژیکی کشور است که گیلان در این حوزه نیازمند نگاه ویژه است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×