» آخرین اخبار » گیلان » اراده دولت برای کاهش مشکلات محیط‌بانان

اراده دولت برای کاهش مشکلات محیط‌بانان

دی ۲۰, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان سرپرست اموراستان‌های سازمان محیط زیست کشور گفت: اراده دولت بر این است که مشکلات محیط بانان را کاهش دهیم.

مهران برادران‌نصیری  امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان اظهار کرد: تغییر رویکرد و تحول در مدیریت گریزناپذیر است و این امر به پویایی و فعال‌تر شدن مجموعه‌ها کمک می‌کند. تغییر و تحول ذاتا سازنده و خلاق است و سبب رشد و تکامل در نهادها و سازمان‌ها می‌شود.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه حفظ و صیانت از انفال الهی، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و امیدواریم با رویکرد جدید در سازمان بتوانیم در حوزه تجهیز پاسگاهها، وسایل نقلیه، سوخت، بودجه و مسایل مالی و حقوق، عدالت را برقرار کنیم.

برادران‌نصیری خاطرنشان کرد: در دولت مردمی و انقلابی، اراده بر این است که مشکلات همکاران خصوصا محیط بانان را که در مواجه رودررو با متعرضین به محیط زیست هستند، کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: در مسیر تعالی و پیشرفت و امیدآفرینی در مردم باید از نظرات سازمان های مردم نهاد، صاحب نظران، متخصصان و دلسوزان در قالب کمیته های فنی استفاده شود و راهکارهای لازم نیز ارایه شود.

سرپرست دفتر ریاست و اموراستان های سازمان محیط زیست کشور گفت: با کمک دولت مردمی و انقلابی، مجلس و سازمان برنامه بودجه، بتدریج بخش های زیادی از موانع برطرف خواهد شد و در این مسیر باید در مقابل شرایط سخت و دشوار اقتصادی محکم و استوار باشیم.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×