» دسته‌بندی نشده » کاهش جمعیت معضل اصلی استان مرکزی است

کاهش جمعیت معضل اصلی استان مرکزی است

دی ۱۶, ۱۴۰۰ 2۰


ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی با معضل پیری جمعیت روبرو است و لازم است دولت جدید در حوزه رفع این معضل اقدامات جدی‌ انجام دهد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک گفت: در حال حاضر در میهن اسلامیمان ۲۵۰ هزار شهید گمنام در حال تشییع هستند، همچنین خوشبختانه برکات آسمانی نظیر باران در حال نزول بوده و امید است بتوانیم بهره‌برداری خوبی از این بارش‌ها داشته باشیم. امیدواریم به برکت دولت سیزدهم شاهد تحولات همه جانبه‌ای در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی باشیم.

وی با ذکر این نکته  که نمونه های اقدامات و تحولات دولت جدید در امر سلامت مشهود است، افزود: امید است ملت ایران با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت پروتکل‌ها در مقابل سویه امیکرون هوشیارانه عمل کرده و تعداد اموات از این میزان نیز کمتر شده و شاهد بیمه شدن کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: از دولت جدید در استان مرکزی انتظار کار عظیم در حوزه‌های فرهنگ، انقلاب و اهل بیت در راستای گسترش، تعمیق، صیانت و حفاظت از فرهنگ داریم. لازم است در فضای مجازی مراقب اقدامات دشمنان که دارای ظرفیت، پول و امکانات بسیاری هستند، باشیم.

وی بیان کرد: کار، تلاش، مجاهدت، بهره برداری و سخت کوشی در امور اقتصادی موجب گسترش و بهبود اقدامات فرهنگی نیز خواهد شد.

دری نجف آبادی توضیح داد: از دولت جدید خواهشمندیم در خصوص جوانی جمعیت و افزایش ازدواج و زاد و ولد اقداماتی انجام دهند هرچند این اقدامات دارای هزینه‌هایی برای دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص رسانه های خارجی و تبلیغات منفی آنها تاکید کرد: دولت موظف است با حمایت از جریانات مثبت و تشویق نخبگان ادبیات و فرهنگیان و همچنین حمایت گروه‌های مشخص در مقابل تبلیغات ضد کشور و ضد اسلام که توسط رسانه‌های خارجی در حال گسترش است ایستادگی کند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×