» آخرین اخبار » گیلان » ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور

دی ۱۴, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد، از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در افق سوم خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست افق سوم ۵۰۰۰ واحد را تکمیل خواهیم کرد که سهم استان گیلان ۲۵۰ واحد است؛ البته با آمادگی استان تا ۵۰۰ واحد ساخته خواهد شد.

محمود توکلی در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استان گیلان، خدمت به مردم را دارای اجر دانست و اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح واحدهای مسکن مددجویی گامی هرچند کوچک در جهت رفع محرومیت برداشته باشیم.

وی کمیته امداد را بال عاطفی و مردم داری نظام و سپاه را بال انقلابی و جهادی نظام دانست و افزود: با همراهی این دو بال ۴۱۰۰ واحد مسکن مددجویی به عنوان هدیه رهبر انقلاب تقدیم مردم شد و در افق دوم ۶۵۰۰ واحد را در دستور کار داریم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور، از تکمیل ۹۷ درصدی واحدهای مسکن مددجویی در افق دوم خبر داد و بیان کرد: امروز در استان گیلان ۷۴۱ واحد را در فاز دوم تکمیل کردیم و استان های باقی مانده طی روزهای آتی به اتمام می رسد.

توکلی، از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در افق سوم خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست افق سوم ۵۰۰۰ واحد را تکمیل خواهیم کرد که سهم استان گیلان ۲۵۰ واحد است؛ البته با آمادگی استان تا ۵۰۰ واحد ساخته خواهد شد.

وی اتمام این واحدها را بدون همکاری و تعامل سپاه و بسیج سازندگی غیر ممکن دانست و خاطرنشان کرد: در قالب قانون جهش تولید مسکن همه خدمت مسکن اقشار آسیب پذیر ساماندهی می شود و واحدهای روستایی را در قالب بهسازی دنبال می کنیم.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز، با تاکید بر رسالت محوری به جای ماموریت محوری، اضافه کرد: سپاه رسالت خود را در حوزه دفاع از نظام و حمایت از مظلوم و محرومیت زدایی به منصه ظهور گذاشته است و خوشبختانه بین سپاه و کمیته امداد فاصله وجود ندارد.

وی از هزینه کرد ۵۵ میلیون تومانی برای احداث واحد مسکن مددجویی در استان خبر داد و عنوان کرد: تا امروز بیش از ۱۷۰۰ واحد را تحویل مددجویان دادیم و به زودی این آمار افزایش می یابد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×