» دسته‌بندی نشده » سفرهای استانی رئیس جمهور مثبت و قابل حمایت است
سفرهای استانی رئیس جمهور مثبت و قابل حمایت است

سفرهای استانی رئیس جمهور مثبت و قابل حمایت است

دی ۱۰, ۱۴۰۰ 0۰


علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور اقدامی مثبت و قابل حمایت است اما نکته ای که در مورد این سفرها قابل ذکر است این است که رئیس جمهور باید در این سفرها یک تقویم اجرایی برای تصمیمات و وعده‌های خود در این سفرها به مردم ارائه کند.

وی افزود: نکته مهم دیگر در باره سفرهای استانی رئیس جمهور این است که رئیس‌جمهور باید دیدار با نخبگان استان را در اولویت کاری خود قرار دهد و این نشست ها باید با حضور نماینده ولی فقیه و شخص استاندارد برگزار شود و رئیس‌جمهور در این جلسات در جریان نقاط قوت و ظرفیت‌های هر استان استان قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد این است که ما باید به دنبال تمرکز زدایی در کشور باشیم و به استانها اختیارات بیشتری بدهیم.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: یقیناً در استان‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و در مرکز باید با تفویض اختیارات به استانها زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر آنها و ایجاد رقابت بین استان‌ها فراهم آورد.

وی افزود: تمرکز گرایی از یک‌سو باعث می‌شود تا ظرفیت‌های هر استان بلا استفاده و به صورت راکد باقی بماند و در مرکز مسئولان ارشد کشور دچار فرسایش و خستگی شوند و کاری هم از پیش نرود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *