» دسته‌بندی نشده » ۹ دی آبی بر آتش فتنه خبیثان و شیطان بزرگ بود

۹ دی آبی بر آتش فتنه خبیثان و شیطان بزرگ بود

دی ۱۰, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی اظهار داشت: در سال ۸۸ در پی فتنه‌ای بزرگ، همه خبیثان عالم پای کار آمدند؛ رئیس جمهور شیطان بزرگ آمریکا و همه مسئولان آن و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن هشت ماه خودشان آمدند و در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند و امیدوار بودند که زمان آن را آنقدر طولانی می کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

وی افزود: زمانی که در آن روز با عظمت (۹ دی) که در طول تاریخ بی مانند بود، انسان‌های متعهد و پای کار هم همواره آمدند و برای اینکه در پیروی از امام شان فریاد زده و در عزای امام حسین (ع) عزاداری کنند،کاری با فتنه‌گران و خبیثان انجام دادند که مثال زدنی بود و مردم دیگر طاقت نیاوردند و حماسه ۹ دی آفریده شد و به مثابه آبی بر آتش این بود که دیگر فتنه گران در داخل و پشتیبانان آنها نتوانستند در خارج از کشور  یک کلمه حرفی بزنند؛ بنابراین حماسه‌ای ماندگار و شاخص شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: در پی فتنه بسیاری سعی کردند حق و باطل را قاطی کنند و اذهان ملت را مشوش کنند، اما بصیرت مردم و پیروی از امامشان آن حماسه آفریده شد و در تاریخ انقلاب اسلامی شاخص شد.

فدوی در ادامه بیان کرد: امام راحل فرمودند که هرگاه شیاطین عالم از شما پشتیبانی کردند، بدانید که بر روال غلط رفته‌اید و از آن بترسید؛ در طول آن ۸ ماه (فتنه ۸۸) بارها و بارها شیطان بزرگ و مسئولان مختلف آن و همچنین صهیونیست‌ها و مسئولان مختلف آن و کشورهای دیگری ـ که پیرو آمریکا بوده و هستند ـ اسم خیلی‌ها را آوردند و پشتیبانی کردند و کلام امام را به یاد نیاورد و البته نخواستند به یاد بیاورند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از جنبه‌های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته و نقطه عطف اسلام بوده و بروز آن همواره شاخص بوده این است که زمانی که امام وجود دارد، کسی نباید نظر خود را ارائه کند بنابراین اطاعت از امام صددرصدی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین یادآور شد: ما باید این را آویزه گوش خود کنیم که همه آنچه را که در طول این سال های طولانی به عنوان پیروزی و افتخار داریم،‌ زمان هایی بوده است که تمام و کمال به دستور امامین انقلاب اسلامی گوش داده ایم.

فدوی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما به دنبال توانایی می‌گردند که در برابر ایران بتواند بازدارنده باشد؛ یکی از علل آن پیروی و انجام دستورات امامین انقلاب اسلامی بوده است که سخت ترین آن این است که انسان جان خود را فدا کند که ما در این راه سخت و مشتاقانه باورمندانه و کامل پای کار رفته به دنبال امامین انقلاب اسلامی رفتیم که در نتیجه آن خداوند پیروزی‌های بزرگی را نصیب انقلاب اسلامی کرده است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید مویّد این مطلب است.

فدوی همچنین یادآور شد: اتحادی که شیطان بزرگ برای دشمنی با انقلاب اسلامی ایجاد کرد ناموفق بود؛ ۴۳ سال این اتحاد وجود داشته است، اما آیا می تواند یک پیروزی برای خود نام ببرند؟

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان ما در طول این ۴۳ سال نمی توانند یک پیروزی ایجاد کنند؛ وضعیت ما حتی در حال حاضر با دو سال پیش قابل مقایسه نیست به لحاظ اینکه تکالیفی که به عهده داشتیم در کل نظام انجام شده و بنابراین خدا پیروزی چنین ملتی را رقم زده است.

ادامه دارد . . .




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *