» دسته‌بندی نشده » دهیاری‌های سیاهکل در پرداخت حقوق با مشکل مواجه هستند

دهیاری‌های سیاهکل در پرداخت حقوق با مشکل مواجه هستند

اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش گیل سو، میرا علمی امروز در جلسه شورای اداری سیاهکل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه افزایش جمعیت روستاها و فاضلاب‌های خانگی روستاها ازجمله مواردی است که در آینده ما را با مشکل مواجه می‌کند اظهار کرد: ما در قالب طرح پایش هرماه بازدیدهایی از روستاها به عمل میاوریم و از نزدیک با مشکلات روستاها آشنا می‌شویم.

بخشدار بخش مرکزی سیاهکل با بیان اینکه یکی از مشکلات روستاها بحث شن‌ریزی روستاها است گفت: برخی از ادارات شهرستان از دهیاران ما توقع کمک در برخی از امورات دارند که با توجه به وضعیت مالی نامساعد، دهیاری‌های بخشداری حتی در پرداخت حقوق نیز با مشکل مواجه هستند.

آریا منش نیز در این جلسه با اشاره به خسارت‌های زمین‌های کشاورزی در چند روز گذشته اظهار کرد: بخش اعظم محصولات کشاورزی دیلمان به دلیل نزولات نابهنگام آسمانی از بین رفت و این امر دو سال پی‌درپی رخ‌داده و به دلیل خرابی محصولات امسال با مشکلاتی مواجه هستیم.

بخشدار بخش دیلمان با بیان اینکه شن‌ریزی داخل روستاها اساساً بر عهده بنیاد مسکن است اما متأسفانه بنیاد مسکن هیچ‌گونه اقدامی انجام نمی‌دهد گفت: آسفالت راه اسپیلی به کارخانه سیمان و دیلمان به آسیابر وترمیم دیواره لاریخانی را از پروژه‌های عمرانی بخش دیلمان است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×