» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری مسابقات والیبال به یاد «سردار دل ها» در گیلان

برگزاری مسابقات والیبال به یاد «سردار دل ها» در گیلان

دی ۱۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان معاون تربیت بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان با گرامیداشت دهه بصیرت و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، افزود: مسابقات لیگ والیبال بسیج به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.

سرهنگ علی اصغر زاداکبری در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ والیبال بسیج در گیلان، اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان با همکاری شهرداری و هیئت والیبال رشت در نظر دارد برای نخستین بار در استان لیگ والیبال بسیج را راه اندازی کند.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر از برگزاری لیگ والیبال بسیج درر استان، بیان کرد: تاکنون ۱۶ تیم از ۱۵ شهرستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

زاداکبری با بیان اینکه این مسابقات به صورت متمرکز در سالن ۸ دی تربیت بدنی سپاه قدس برگزار می شود، گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترغیب افراد به ورزش و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سلامتی افراد از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

به گفته وی، این مسابقات از ۱۰ دی ماه آغاز می شود و به تیم های اول تا چهارم مبلغ ۱۰ میلیون هدیه داده خواهد شد و شرط اولیه جهت شرکت در مسابقه داشتن عضویت بسیج می باشد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×