» آخرین اخبار » گیلان » جنگ امروز جنگ روایت‌ها است/ضرورت تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان

جنگ امروز جنگ روایت‌ها است/ضرورت تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان

دی ۹, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در حماسه هشت و ۹ دی خالق حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ شدند، گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و باید در این میدان به تبین‌گری پرداخت تا حماسه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود چراکه دشمن در صدد است که حقایق را وارونه جلوه دهد.

سید علی آقازاده امروز در حاشیه در اجتماع بزرگ نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره حماسه آفرینی مردم بصیر ایران سربلند در هشتم و نهم دی ماه در برابر فتنه ۸۸، اظهار کرد: این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسته چرا که مردم در حماسه  هشت و ۹ دی خالق حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ شدند و نقشه دشمنان این مرز و بوم را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر گیلان در سال ۸۸ در حرکتی کاملا خودجوش، یک روز زودتر از سایر استان‌ها، فتنه گران را ناکام کرده و هوشیاری و بیداری خود را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم همواره به صورت آگاهانه در صحنه‌ها حضور داشته و دارند و مسئولان نیز باید با الگو گرفتن از عزم و اراده مردم رفع مشکلات آنها را در دستورکار قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گیلانیان را مردمی با بصیر، اهل بینش و درایت دانست و افزود: گیلانیان در هشت دی بار دیگر همچون تاریخ پر افتخار این مرز و بوم در صحنه حاضر و رویای دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گیلانیان در حماسه ۸ دی و مردم ایران در ۹ دی سال ۸۸ با حضور خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نبوده و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: حماسه هشتم و نهم دی ایرانیان به دشمنان فهماند که اگر تصور می‌کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، کور خوانده‌اند چراکه ملت ایران نظام را متعلق به خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی با  هوشیاری در فراز و فرودها همواره پای انقلاب ایستاده و توطئه دشمن را نقش بر آب کردند، ادامه داد: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و باید در این میدان به تبین‌گری پرداخت تا حماسه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود چراکه دشمن در صدد است که حقایق را وارونه جلوه دهد.

آقازاده با اشاره به جایگاه رسانه‌ها برای تبیین حقایق و مقابله با تحریف واقعیت‌ها گفت: جوانان در جهاد تبیین حقایق را به شکل صحیح برای افکار عمومی بیان کنند تا دشمنان  در این میدان نیز ناکام بمانند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×