» دسته‌بندی نشده » حماسه ۹ دی توطئه‌های مختلف دشمن را نقش برآب کرد

حماسه ۹ دی توطئه‌های مختلف دشمن را نقش برآب کرد

دی ۹, ۱۴۰۰ 0۰


علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی سال ۸۸ و حضور حماسی مردم یکی از یوم‌الله‌های جمهوری اسلامی است. زیرا مردم احساس مسئولیت کرده و حضور میدانی‌ آنها اثربخشی بسیار مهمی در راستای اثبات مردم‌سالاری دینی داشت و دشمنان ما تلاش می‌کنند با سرمایه‌گذاری‌های فراوان مردم‌سالاری دینی را به عنوان بخش مقدس جمهوری اسلامی کمرنگ کنند. در همین راستا فتنه‌های مختلفی را اجرا، مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: حضور حماسی و چشم‌گیر و انسجام و وحدت مردم در حماسه ۹ دی خیلی از برنامه‌ها و اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور اظهار داشت: براساس وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند رمز پیروزی و بقا و استمرار انقلاب اسلامی وحدت کلمه مردم است باید بدانیم که این هدف در ۹ به خوبی تبلور پیدا کرد زیرا آنها با هدف حمایت از نظام مردمی جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند و توانستند توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کنند.

حدادی تصریح کرد: حماسه ۹ دی توطئه‌ها و ارزیابی‌های مختلف دشمن را نقش برآب کرد و فتنه‌های دیگر آنها هم به دلیل شناختی که از ملت بزرگ ایران پیدا کردند، خنثی شد. 

وی تأکید کرد: مردم همیشه حاضر در میادین همواره دشمنان را ناامید کرده‌ و بارها مشت محکمی بر دهان استکبار زده‌اند و به همین دلیل معاندین همیشه از ایرانیان عصبانی هستند. 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در پایان گفت: پیام ۹ دی آن بود که مردم قدرشناس مسیر شهدا هستند و ثابت کردند که استمرار انقلاب اسلامی با ادامه راه شهدا قطعاً‌ تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *