» دسته‌بندی نشده » سولدو:دنبال بازیکن بهتر از قوچان نژاد هستیم؛ از واسعی رضایت ندارم/ هیچ قولی برای کسی سهمیه نمی دهم

سولدو:دنبال بازیکن بهتر از قوچان نژاد هستیم؛ از واسعی رضایت ندارم/ هیچ قولی برای کسی سهمیه نمی دهم

دی ۷, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته بازی مقابل هوادار‌ را به دلیل زمان کمی که بعد از جام حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم واگذار کرده و بازی خوبی هم انجام ندادیم.

وی گفت: فردا با تیم خوب ذوب‌‌آهن بازی داریم که جایگاه این تیم با بازی‌های خوبش تناسب نداشته و تیمی با سازماندهی بالایی است و ما هم این تیم را به خوبی آنالیز کرده و برای برد و کسب نتیجه خوب به مصاف این تیم می رویم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با رئیس کانون هواداران تراکتور داشته و وضعیت باشگاه را به وی تشریح و در مورد حساسیت و نگرانی هواداران هم با هم صحبت کردیم.

سولدو گفت: من بارها در خصوص این موارد صحبت کردم که تیم پیش از آغاز فصل بدنسازی خوبی نکرده و مشکلات زیادی از این بابت داریم و در مورد بازیکنان در خطوط سه‌گانه هم مشکل داریم و روزهای آینده خبرهای خوبی بابت نقل و انتقالات باشگاه داشته و  با وجود زمان کمی که داریم، سعی کردم تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و تیم تراکتور را با آمادگی بالا به مصاف حریفانشان بفرستیم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: این تیم در شرایط سختی است و همه باید کمک کنند تا این تیم به موقعیت بهتری برسد و برای همین باید صددرصد تیم تقویت و نقاط ضعف تیم برطرف شود.

وی عنوان کرد: به دنبال بازیکن بهتری از قوچان‌نژاد هستیم. او در فصل جدید هم اصلا بازی نکرده و سنش هم بالاست و نمی تواند کمک زیادی به ما کند. در همین پست عباس زاده سن بالایی دارد و درست نیست به جای وی یک بازیکن مسن را جذب کنیم. سعید واسعی هم نتوانست انتظارات من را برآورده و تمرینات خوبی را هم نکرده و از وی رضایت ندارم. باید بازیکنی جذب کنیم که بتواند به تیم کمک کند و اکثر بازیکنان خوب و کلیدی در اختیار باشگاه خود هستند.

سولدو گفت: برای کسب ۳ امتیاز و برد به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و بازی‌های خانگی به دنبال برد هستیم و یک امتیاز در بازی فردا دردی را از ما دوا نکرده و باید ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد شانس تراکتور برای کسب سهمیه آسیا گفت: حتی بازیکنان جدید هم به تیم تراکتور اضافه شوند، هیچ قول و تضمینی برای کسب سهمیه آسیا نمی‌دهم و باید بازیکنان با هم تمرین و بازی کنند تا به هماهنگی برسند و این زمان می‌خواهد و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای تراکتور بگیریم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *