» آخرین اخبار » گیلان » بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

دی ۷, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکارهای بهره برداری از توانمندی ها و ظرفیت های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات تولیدات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاهی استان با همکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری های فی مابین خواستار توجه به مقولات تجاری سازی و کمک به بازاریابی محصولات تولید جهاد دانشگاهی گیلان و کشور از طریق منطقه آزاد انزلی در بازارهای اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ با هدف عرضه پیشرفت های صورت گرفته این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش، کارآفرینی، تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان با شعار «باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری» از پنجم لغایت نهم دی‌ماه در بوستان گفت وگوی تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور در حالی برگزاری است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×