» آخرین اخبار » گیلان » توزیع بالغ‌بر ۱۰۰۰ دستگاه گرمایشی بین مددجویان گیلان

توزیع بالغ‌بر ۱۰۰۰ دستگاه گرمایشی بین مددجویان گیلان

دی ۵, ۱۴۰۰ 0۰

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد است، اظهار کرد: هرساله در ابتدای فصل سرما، تعدادی لوازم گرمایشی به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر به‌ویژه نقاطی که به‌تازگی به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده‌اند، اهداء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آذرماه سال جاری تاکنون ۶۹۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند به وسایل گرمایشی، توزیع شد، گفت: ۷۰ درصد این اقلام به مددجویان ساکن مناطق محروم تحویل داده شد تا در فصل سرما با مشکل کمتری مواجه باشند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر یک هزار دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن و همچنین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل ضروری زندگی شامل ماشین لباسشویی، فرش، اجاق‌گاز، تلویزیون، پتو و غیره بین مددجویان استان توزیع‌شده است.

اهرابی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد وسایل ضروری زندگی بالغ‌بر ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین هزینه شد، افزود: خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳۸۸۷۷* کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی با بیان اینکه هنوز هم تعدادی از نیازمندان از وسایل گرمایشی محروم هستند، گفت: نزدیک به ۶۰۰ خانوار در انتظار دریافت وسایل گرمایشی (آبگرمکن) هستند که امیدواریم با حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع‌دوست شاهد رفع مشکلات این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *