» دسته‌بندی نشده » اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان شهید انصاری رودسر

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان شهید انصاری رودسر

اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۸ 4۰

به گزارش گیل سو، حسین اسماعیل‌پور روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان رودسر در سالن بصیرت اداره آموزش‌وپرورش کلاچای با اشاره به فشارهای اقتصادی نظام سلطه علیه ملت ایران اظهار کرد: راهکار مقابله با هجمه‌های دشمن، همت و تلاش مضاعف است و امیدواریم بتوانیم از این گذار به‌سلامت عبور کنیم.

وی از راه‌اندازی تشکل با حضور اندیشمندان جوان و دلسوز و از همه صنوف در راستای ضابطه‌مند سازی فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تشکل می‌تواند با فعالیت خود نگرانی‌هایی که امروز در حوزه فضای مجازی که بعضاً نگاه مخرب دارند برطرف سازد.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره‌ به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و افزایش شور و شوق برای حضور نامزدها در این عرصه افزود: آنچه انتظار داریم این است هرکسی که می‌خواهد وارد میدان شود استقبال می‌کنیم اما باید رفتار حرفه‌ای و محترمانه داشته باشد.

اسماعیل‌پور بر ضرورت اهتمام بیشتر همه دستگاه‌ها با بهره‌گیری از همه توان، امکانات و ظرفیت‌ها برای افزایش روحیه نشاط‌آفرینی و امیدبخشی در جامعه در قالب تقویت همت جهادی و انقلابی تأکید کرد.

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان شهید انصاری رودسر

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای تجهیز بخش هتلینگ بیمارستان شهید انصاری رودسر اظهار کرد: این اعتبار برای تجهیز و تأمین امکانات بیمارستان مذکور در نظر گرفته‌شده است.

وی همچنین از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری در حوزه تأمین امکانات ماشین‌آلات شهرداری‌های این دو شهرستان خبر داد.

اسدالله عباسی با بیان اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم گفت: دشمن در محاسبات خود به این نتیجه رسیده که قدرت تقابل نظامی با ملت ما را ندارد ولی باید در حوزه اقتصاد و انرژی صرفه‌جویی کنیم.

بخشدار کلاچای نیز در این نشست روند انجام طرح‌های توسعه را در این بخش شتابان ذکر و اظهار کرد: بی‌تردید هم‌افزایی و هم‌نوایی و بهره‌گیری از امکانات داخلی خوشبختانه طرح‌های خوبی در این بخش اجرا و این روند استمرار دارد.

مهدی خلقی با اشاره به اینکه در حوزه تأمین آب کشاورزی اراضی شالیزاری قدم‌های مؤثری در بخش سر دهنه سازی و آب گذاری انهار گرفته افزود: آنچه برای ما کمی نگران‌کننده است برداشت بی‌رویه شن و ماسه است و این وضعیت سبب شده تا در انتقال فرایند آب به مزارع شالیزاری با مشکلاتی مواجه شویم.

وی حفاظت از رودخانه‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: متأسفانه فقدان مدیریت در این حوزه از چالش‌های کنونی است که باید تصمیماتی در این زمینه گرفته شود.

بخشدار کلاچای همچنین با اشاره به وقوع تندباد عصر دیروز جمعه در این بخش از تخریب سقف شیروانی یکی از بلوک‌های مجتمع مسکن مهر خبر داد.

خبرنگار: عباس جعفری

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×