» دسته‌بندی نشده » قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر آبفا خوزستان اجرا می‌شود
قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر آبفا خوزستان اجرا می‌شود

قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر آبفا خوزستان اجرا می‌شود

آذر ۲۹, ۱۴۰۰ 2۰


ایسنا/خوزستان مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: توجه و اهمیت به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران باید در دستور قرار گیرد و در این راستا روند اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان اجرا می‌شود.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا کرد: توجه و اهمیت به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران باید در دستور قرار گیرد و در این راستا روند اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان اجرا می‌شود.

وی افزود: حسب دستور وزیر نیرو و مدیرعامل آبفا کشور قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: وقتی مجلس محترم قانونی را مصوب می‌کند و توسط مقام عالی وزارت ابلاغ می‌شود ما باید ملاک را قانون قرار دهیم و این از اولویت‌های مدیریت این مجموعه است.

کرمی نژاد به اهمیت اجرای این قانون اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایثارگر در این قانون مورد توجه قرار گرفته‌اند و ما نیز باید این قانون را اجرا کنیم، چرا که ایثارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس برای خاک میهن عزیزمان ایران قهرمان، شجاعانه ایستادند و دین خود را برای دفاع از ورود متجاوزین ثابت کرده‌اند و حال نوبت ما است که با اجرای این قانون در استان خوزستان، تلاش کنیم تا دل خانواده‌های مشمول این قانون شاد شود و این نیز خدمت به خانواده‌های این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: شروط تبدیل وضعیت ایثارگر که شامل hrs  و پست سازمانی بود در نامه ابلاغی جدید حذف شده است و همه ایثارگران مشمول این قانون، بدون قید و شرط تبدیل وضعیت می‌شوند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×