» دسته‌بندی نشده » تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه‌های «قَشعَان» و منطقه «وادی سِلّبَه»

تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه‌های «قَشعَان» و منطقه «وادی سِلّبَه»

آذر ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰


نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی بر رشته‌کوه‌های راهبردی «قَشعَان» و «وادی سِلّبَه» در شهرستان خَبْ والشَّعْف استان الجوف در شمال شرقی یمن مسلط شدند.

به گزارش ایسنا، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی کنترل رشته‌کوه‌های راهبردی «قَشعَان» و «وادی سِلّبَه» در شهرستان خَبْ والشَّعْف استان الجوف در شمال شرقی یمن و در نزدیکی نجران را در دست گرفته‌اند.

اهمیت راهبردی رشته کوه‌های «قَشعَان» در نظارتش بر منطقه «الیَتَمَه» مرکز اداری شهرستان خَبْ والشَّعْف و صحرای الأجاشِر واقع در بین دو استان الجوف و نجران عربستان است.

به گزارش المیادین، حملات هوایی ائتلاف سعودی باعث کندی پیشروی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عملیات تهاجمی آنها در وادی سلبه و رشته کوه‌های استراتژیک قعشان در شهرستان خب و الشعف نشده است.

درگیری‌های شدید بین نیروهای صنعاء از یک سو و نیروهای منصور هادی و حزب اخوانی الاصلاح از سوی دیگر در حدفاصل بین منطقه کَرَی و شرق جبل البَلَق شهرستان وادی عَبیده در جنوب شرق شهر مارب در شمال شرقی یمن ادامه دارد.

از سوی دیگر، ائتلاف سعودی مدعی شد که در حملات دیشب خود به صنعاء دو غار کوهستانی که برای نگهداری موشک‌های بالستیک ساخته شده بودند و همچنین چهار انبار مخفی مرتبط با فعالیت پهپادها را هدف قرار داد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×