» آخرین اخبار » گیلان » به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم

به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بندرانزلی سابقه دیرین در امر تجارت دریایی دارد، گفت: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

مهدی صفری امروز در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندرانزلی سابقه دیرین در امر تجارت دریایی دارد و مجتمع بندری انزلی در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و یکی از مدرن‌ترین بنادر کشور محسوب می‌شود و به امید خدا شاهد افزایش ظرفیت هر چه بیشتر این بندر خواهیم بود تا بار دیگر بندرانزلی پر رونق‌ترین بندر کشورهای حاشیه دریای خزر باشد.

صفری با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های تجاری و بندری به صورت دقیق و منظم انجام می‌شود، گفت: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه حمایت از احداث دهکده سلامت، مارینا و همچنین رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی را بسیار لازم عنوان کرد و افزود: پیگیری معافیت سوخت باک کامیون های بارگیری در کشتی رو-رو و حمایت هرچه بیشتر از بندر پرسابقه و تجاری بندرانزلی در دستور کار بود.

به گزارش ایسنا معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس و ناظر گمرکات استان گیلان از مجتمع بندری انزلی بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×