» آخرین اخبار » گیلان » نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

آذر ۱۶, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان کارگروه مشترک مسئولان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزارت حمل و نقل ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان، در مرز زمینی آستارا با هدف احداث سومین پل مشترک به روی رودخانه آستاراچای در مرز بین المللی این شهرستان برگزار شد.

این پل چهارخطه اتومبیل رو در حدفاصل ۵۰ متری ضلع شمالی پل ریلی احداث می شود.

پل مذکور ۹۷.۵ متر طول و ۳۰.۶۰ متر عرض دارد که ظرف مدت ۱۵ ماه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و آژانس ایالتی راه اتومبیل رو و وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان احداث خواهد شد.

با تکمیل این پروژه تردد کامیون ها از مرز آستارا به یک هزار دستگاه در روز که ۵۰۰ ورودی و ۵۰۰ خروجی می باشد، افزایش می یابد.

مسئولان دو کشور در بدو ورود از مرز زمینی آستارا بازدید و سپس با حضور در پل ریلی، محل احداث پل جدید اتومبیل‌رو را بررسی کردند. بازدید از بارانداز بین المللی ریلی آستارا از دیگر برنامه های مسئولان دو کشور در سفر به این شهرستان بود.

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

نشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارانشست دوجانبه مسئولان وزارت راه ایران و آذربایجان در مرز آستارا

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×