» دسته‌بندی نشده » همایش شوراهای اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد

همایش شوراهای اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد

اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش پایگاه خبری گیل سو، عضو هیات رییسه شورای عالی کشور در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت شورا در روند تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها آن را از افتخارات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:بی تردید شوراها در فرایند توسعه نقش تاثیر گذاری دارند و باید از این نهاد مردمی به جد حمایت شود.

موسوی با بیان اینکه شوراها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند افزود :معتقدم هر قدر این هم افزایی و هم پوشانی در شوراها و مسئولان وجود داشته باشد طبعا خروجی آن منافع و مصالح مردم را در خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اینکه در سالروز شوراها همایشی در استان گیلان به منظور تجلیل و پاسداشت از شوراها در استانداری برگزار نشد ابراز ناخرسندی کرد.

به گفته وی، هم اکنون ۱۲۰هزار نفر اعضای شوراهای اسلامی در سطح کشور و در گیلان ۷هزار نفر عضو شورای اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان رودسر در این مراسم با بیان اینکه برای اجرای پروژه تصفیه خانه طول لات رحیم آباد، این شهرستان ۳۰میلیارد تومان اعتبار برآورد شده اظهار کرد: تلاش می کنیم مرحله به مرحله این پروژه را انجام دهیم و در سال جاری نتیجه عملی از آن شاهد خواهیم بود.

حسین اسماعیل پور به موضوع پسماندها در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هر کسی طرح و برنامه ای در این زمینه دارد ارایه دهد و ما هم در این زمینه کمک می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از افزایش چهار برابری بودجه ورزش این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اسماعیل پور به نقش و جایگاه شوراها اشاره و بیان کرد: شوراها نقش موثر و سازنده در روند توسعه دارند و اعتقاد دارم به جای پرداختن به رویکرد تقابلی با مدیران به رویکرد تعامل روی آورده که طبعا این شرایط به نفع و مصالح جامعه است.

رییس شورای اسلامی شهرستان رودسر هم در این مراسم با بیان اینکه تلاش هایی برای توسعه این شهرستان در ابعاد و اشکال مختلف آن صورت گرفته اما هنوز تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که باید بیشتر تلاش کنیم.

مسلم احمدیان درسنکی افزود: به عنوان نمونه منطقه اشکورات برغم نقش بزرگ و تاثیر گذار در فرایند اقتصاد کشور متاسفانه از حیث برخی امکانات زیر ساختی محروم است.

وی همچنین بر ضرورت افزایش متعارف قیمت برگ سبز چای، شتاب بخشی در روند ساخت کمر بندی کنار گذر کلاچای و همچنین اجرای پروژه راه کلاچای -رحیم آباد -قزوین تاکید کرد.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم ملی کشور روز شوراها نامگذاری شده است.

خبرنگار: عباس جعفری

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×