» آخرین اخبار » گیلان » مشکل دشمن وجود فرهنگ بسیجی در کشور است

مشکل دشمن وجود فرهنگ بسیجی در کشور است

آذر ۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو عصر امروز با حضور در پانزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه استان گیلان در تمامی ادوار از جمله دفاع مقدس نقش بسیار موثری داشتند، اظهار کرد: نثار شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم از شهر رشت و استان گیلان، نشانه ارادت قلبی مردمان این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است. 

وی با اشاره به چرایی تشکیل ستاد عالیات گفت: در سال ۱۳۸۲ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از فروپاشی رژیم بعث صدام برای زیارت به عراق می‌رود و در آن جا مظلومیت امامان معصوم (ع) را مشاهده می‌کنند و پس از بازگشت از عراق ستاد بازسازی عتبات عالیات را تشکیل می‌شود. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه قصد داریم ستاد عتبات عالیات را به داخل منازل مردم ببریم، افزود: ستاد عتبات عالیات، مسؤول جمع آوری نذورات است و مردمان رشت و گیلان نیز عاشق اهل بیت (ع) هستند. 

دوهندو با تاکید به اینکه مردمان استان گیلان در خدمت، کمک به همنوع و پرداخت نذورات جزو اولین‌ها هستند، بیان کرد: در سال جاری طرحی به نام خانه به خانه اجرا کردیم و پرچم سیدالشهدا (ع) را به درب منازل بردیم و عشق و ارادت واقعی به اهل بیت (ع) را از سوی مردم در این مراجعات بار دیگر مشاهده کردیم. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اینکه دشمنی‌های پیچیده در دنیای امروز بر علیه انقلاب شکل گرفته است، گفت: بسیج یک فرهنگ است و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جنگ برای این روحیه و فرهنگ برخواسته‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *