» آخرین اخبار » گیلان » به زودی فرماندار لنگرود منصوب می‌شود/سوخت جایگزین در مخازن ۷۵ درصد نیروگاه ها

به زودی فرماندار لنگرود منصوب می‌شود/سوخت جایگزین در مخازن ۷۵ درصد نیروگاه ها

آذر ۲, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش گیل سو، پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه شهری و روستایی به دیارمیرزا گفت: سعی می کنیم که همراه با حضور مسئولین در جمع مردم حضور پیدا کنیم که نتایج خوبی داده است و بسیاری از حلقه های مفقوده در همین دیدار ها برطرف شده است.

محمدنژاد یادآور شد: دیدارهای مردمی با مسئولان یکی از مواردی است که می تواند منجر به حل مشکلات مردم شود.

وی با بیان اینکه به زودی فرماندار لنگرود منصوب می شود، افزود: هرگز منتظر نمی مانیم که با یک خطبه یا سخنرانی مدیری تعیین شود زیرا انتصابات در چارچوب نظام اداری و تشکیلاتی صورت می گیرد.

محمدنژاد با بیان اینکه دولت جدید به تازگی روی کار آمده و همین امر سبب تاخیر در انتصاب فرماندار لنگرود شده است، افزود: مقدمات کار فراهم شده و منطقی و عقلانی است که فرمانداری انتخاب شود که با گفتمان و نظام فکری دولت جدید هماهنگ باشد.

رئیس کمیته نیروی کمیسوین انرژی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا در مورد اینکه آیا ممکن است که در فصل سرما خاموشی داشته باشیم گفت: متاسفانه چون تراز منفی در برق و گاز داریم خاموشی رخ خواهد داد اما در حوزه تامین برق، سوخت جایگزین در مخازن ۷۵ درصد نیروگاه ها با همکاری وزاری نیروز و نفت انجام شده است و اگر افت گاز داشته باشیم، نیروگاه ها از سوخت جایگزین استفاده می کنند.

محمدنژاد تصریح کرد: به امید خدا در زمستان پیش رو، خاموشی ها را به حداقل می رسانیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×