» دسته‌بندی نشده » اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد تومانی برای پروژه رصدخانه کوشیار گیلانی

اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد تومانی برای پروژه رصدخانه کوشیار گیلانی

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک‌صد و نود و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به  حماسه سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر، بسیار پیچیده بود و موجب بیرون راندن نیروهای متجاوز رژیم بعث عراق از مرزهای ایران اسلامی شد و با این مهم ، برتری نظامی و استراتژیک ایران اسلامی به رُخ رژیم بعث و هم‌پیمانانش رسید و پیشاپیش این روز را به‌تمامی ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

احمد رمضانپور به انتخابات پیش رو شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم انتخاباتی پرشور برگزار شود و در میان ۲۸۱ نفری که در رشت تائید صلاحیت گرفته‌اند، چهره‌هایی حضور دارند که بسیار مثمر ثمر هستند.

محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه ۸ دی در رشت اظهار کرد: این پروژه باهدف روان‌سازی ترافیک در رشت اجرایی شد و از این بابت از مجموعه شهرداری رشت تشکر می‌کنم.

ترک تشریفات در پروژه رصدخانه کوشیار گیلانی 
عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امیدوارم در انتخابات پیش رو شاهد حماسه‌آفرینی مجدد توسط  ملت بزرگ ایران اسلامی باشیم، اظهار کرد: ۳۱ اردیبهشت مصادف با روز اهدای عضو است  و اعضای هر یک نفر فرد مرگ مغزی شده، می‌تواند به نجات هشت انسان دیگر بیانجامد.

محمدحسن عاقل منش به وضعیت رصدخانه کوشیار گیلانی در رشت اشاره کرد و گفت: از ابتدای شورای پنجم، با تمام پیگیری‌هایی که اعضای شورا در این موضوع داشتند اما سنگ روی سنگ بند نیامد و درنهایت با تلاش‌های انجام‌شده، اعتباری از سوی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای این مهم اختصاص پیدا کرد، اما تاکنون دو مرحله مناقصه برای این رصدخانه برگزار شد و هیچ‌کسی در این مناقصه شرکت نکرده است.

وی با بیان اینکه می‌توانیم بر اساس قانون این پروژه را با ترک تشریفات و بدون نیاز به برگزاری مناقصه پیگیری کنیم، افزود: سه و نیم میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه‌وبودجه کشور به این پروژه اختصاص‌یافته و امیدوارم با ترک تشریفات، این پروژه هر چه سریع‌تر درروند اجرایی قرار بگیرد.

عدم پیگیری نمایندگان مردم رشت در مجلس درباره وضعیت زمین‌های نسقی
یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نطق امروز بنده خطاب به نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: برخی از نمایندگان قصد دارند با اهرم فشار رد صلاحیت، شهرداری و شورای رشت را در اختیار بگیرند.

بهراد ذاکری با بیان اینکه ناصر حاج محمدی محصول همین افراد در رشت بودند، افزود: برخی معتقدند که شورای رشت، ضعیف‌ترین شورای ادوار گذشته رشت بوده است و از این تریبون اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس بسیار ضعیف‌تر عمل کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رشت، پیرامون وضعیت زمین‌های نسقی هیچ تلاشی نداشته‌اند، گفت: بنده آماده مناظره با این افراد هستم و اعلام می‌کنم که از این بابت هیچ ترسی ندارم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×