» دسته‌بندی نشده » نامه جمعی از اعضای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به وزیر ارشاد در حمایت از رییس جدیدشان

نامه جمعی از اعضای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به وزیر ارشاد در حمایت از رییس جدیدشان

آذر ۲, ۱۴۰۰ 0۰


جمعی از مدیران، نمایندگان فرهنگی، کارشناسان و کارکنان فعلی و سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور به سمت ریاست این سازمان، تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا، در این نامه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ کَفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا ﴿ احزاب ۳۹﴾

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

و اعضای محترم شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می رساند انتصاب شایسته جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، به سمت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بارقه‌ای از امید و نشاط در میان نیروهای این سازمان و اهالی دیپلماسی فرهنگی کشور به‌وجود آورده است. بر این اساس امضاءکنندگان این نامه که جمعی از مدیران، نمایندگان فرهنگی، کارشناسان و کارکنان فعلی و سابق سازمان هستند، بر خود فرض می‌دانند با حمد و شکر به درگاه الهی، موارد ذیل را به استحضار برسانند:

۱. با سپاس بیکران از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، بخاطر حسن اعتماد معظم‌له به سربازان خود در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به استحضار معظم‌له می رسانیم، سربازان شما در سازمان، در استمرار راه مجاهدان و شهدای عالی‌مقام و در جهت تحقق منویات برحق حضرت‌عالی، به‌ویژه در بازسازی انقلابی سازمان و توسعه و کارآمدسازی منظومه فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی، با خودباوری، روحیه انقلابی و رفتار جهادی از هیچ کوششی مضایقه نخواهند کرد.

۲. ضمن قدردانی از عنایت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی، به‌خاطر بذل توجه به توسعه دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اعتماد ایشان به سرمایه‌های انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خاطرنشان می سازیم، متناسب با رویکرد انقلابی، جهادی، تحول‌گرا و جوان‌گرای دولت سیزدهم، نیروهای این سازمان در دهمین دور فعالیت سازمان، با سرلوحه قرار دادن این رویکرد، تمام تلاش خود برای ایجاد تحولات بنیادین در سازمان و گسترش روابط و همکاری‌های فرهنگی به‌ویژه با کشورهای همسایه، کشورهای حوزه مقاومت اسلامی و کشورهای منطقه، بکار خواهند بست.

۳. با قدردانی از مجلس شورای اسلامی، به‌ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس به‌خاطر توجه به دیپلماسی فرهنگی و لزوم تحول در ساختار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ارتقای اثربخشی فعالیت‌های آن، اطمینان می‌دهیم نیروهای سازمان، این توجه مجلس محترم را پیشران مهمی برای کارآمدسازی دیپلماسی فرهنگی کشور و تحول سازمان مذکور تلقی می‌کنند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور، مجلس محترم شاهد این تحول خواهد بود.

۴.  با تشکر ویژه از جناب آقای دکتر اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، به جهت این انتصاب شایسته و اهتمام خاص آن مقام محترم به توسعه نگاه ملی به دیپلماسی فرهنگی و تحول عمیق و نوآورانه در امور فرهنگی بین‌المللی و شکل گیری حکمرانی نوین در این عرصه، اعلام می‌داریم کارشناسان و مدیران سازمان، ضمن استقبال از این راهبرد وزیر محترم، در جهت تحقق مفاد مندرج در حکم انتصاب رئیس جدید سازمان و همچنین مشارکت هرچه بیشتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به‌ویژه تشکل‌های جوانان این جبهه و واگذاری تصدی‌های فرهنگی بین المللی به این تشکل ها و مؤسسات مردم‌نهاد، تمام توان خود را به‌کار خواهند بست.

۵. ضمن قدردانی از یکایک اعضای محترم شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخاطر دقت نظر و تلاش دلسوزانه آنان برای انتخاب رئیس شایسته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از حسن انتخاب آن شورای محترم و اعتماد آنان به نیروهای سازمان، کمال تشکر و امتنان را داریم و خاطرنشان می‌سازیم، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد اساسنامه سازمان و مصوبات آن شورای محترم راهگشا و نصب‌العین نیروهای سازمان خواهد بود.

در پایان ضمن اعلام حمایت و همکاری با مدیریت جدید سازمان در جهت تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و آرمان جهانی انقلاب اسلامی، امید صادق داریم با اتکال به خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری(دام ظله العالی)، حمایت‌های مؤثر رئیس جمهور محترم و دولت معزز، پشتیبانی مجلس شورای اسلامی، توجه اعضای محترم شورای عالی سازمان، مجاهدت نیروهای سازمان و بالاخص حمایت ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، الزامات حکمرانی شایسته امور فرهنگی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تراز آرمان جهانی انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد و اقتدار حقیقی نظام که اقتدار فرهنگی در عرصه بین‌المللی است، ان‌شاءالله تحقق خواهد یافت.   

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×