» دسته‌بندی نشده » توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در آستانه‌اشرفیه

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در آستانه‌اشرفیه

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آستان‌خبر، ظهر امروز یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷۵ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان به همت پایگاه‌های مقاومت خیرین و نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان آستانه اشرفیه توزیع شد.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران توزیع این بسته‌های حمایتی از اوایل شیوع ویروس کرونا آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: به همت پایگاه‌های مقاومت خیرین و نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی بسته‌های معیشتی به ارزش ۳۷۵ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی وجه به زکات را یک اصل مهم در جوامع دینی دانست و افزود: زکات در جامعه‌ای نقش‌آفرین است که اول به نماز توجه کند لذا اگر جامعه‌ای نمازگزار بوده و به آن عمل کند به زکات نیز کرده و این امر نشان می‌دهد پس از نماز و زکات باید در جامعه به امربه‌معروف و نهی از منکر هم توجه شود.

وی با اشاره به بصیرت مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: مردم گیلان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در رزمایش مواسات هم با کمک‌های بی شائبه خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و بیان کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/۴۲۰۱

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×