» دسته‌بندی نشده » عملیات لایروبی شبکه فاضلاب اهواز با سرعت در حال انجام است

عملیات لایروبی شبکه فاضلاب اهواز با سرعت در حال انجام است

آبان ۲۶, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/خوزستان مدیر اداره آب و فاضلاب اهواز گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته و از آغاز عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز تا کنون، ۳۶۵ مورد رفع انسداد در مناطق کلانشهر اهواز انجام شد.

سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز با بالاترین سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۴ دستگاه ماشین آلات رفع انسداد از بوشهر، الیگودرز و شیراز در این عملیات مشارکت دارند، گفت: کلیه تجهیزات و ماشین آلات رفع انسداد، در دو شیفت مشغول به کار هستند که طی ۷۲ ساعت گذشته ۳۶۵ مورد رفع انسداد انجام داده‌اند.

دشتی زاده تصریح کرد: این عملیات با همکاری اکیپ‌های اعزامی از شرکت مهندسی آبفا کشور، با حضور دو شیفته و جهادی اکیپ‌های عملیاتی و ماشین آلات و تجهیزات ملکی آبفا اهواز و پیمانکاران تحت قرارداد در حال انجام است.

وی یادآور شد: پیش از این حدود ۴۰۰ کیلومتر از خطوط مربوط به شبکه فاضلاب اهواز توسط اکیپ‌های عملیاتی مورد لایروبی و رفع انسداد قرار گرفته بودند.

دشتی زاده با اشاره به اینکه همه تلاش و پیگیری‌ها در راستای کاهش مشکلات و خسارات احتمالی است، گفت: با توجه به آغاز بارندگی‌ها و با توجه به تجارب سال‌های قبل، عزمی جدی برای لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز وجود دارد تا با این اقدامات دغدغه و آلام مردم نیز کاهش یابد.

مدیر اداره آب و فاضلاب اهواز خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب شهرستان باوی نیز در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم پس از بارندگی‌های پیشرو، مشکلات سالیان قبل به وقوع نپیوندد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×