» دسته‌بندی نشده » انتقاد میرعمادیان از قراردادهای کشتی در لیگ/سرمربی آمل: یک دهم رشته‌های دیگر هم پول نمی‌گیریم
انتقاد میرعمادیان از قراردادهای کشتی در لیگ/سرمربی آمل: یک دهم رشته‌های دیگر هم پول نمی‌گیریم

انتقاد میرعمادیان از قراردادهای کشتی در لیگ/سرمربی آمل: یک دهم رشته‌های دیگر هم پول نمی‌گیریم

آبان ۲۴, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم کشتی آزاد فولادین ذوب‌آمل موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ راه پیدا کند. این تیم در مرحله بعد باید به مصاف سهند ارس برود که با جذب ملی‌پوشان مدال‌آور و کشتی‌گیران خارجی برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند. فولادین ذوب‌ آمل نیز از بین مدال‌آوران نروژ با امیرحسین زارع در لیگ شرکت کرده است.

مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم فولادین ذوب آمل در گفت‌وگو با فارس، درباره جذب کشتی گیر خارجی، عنوان کرد: تلاش ما این است سیاست باشگاه را پیگیری کنیم. فولادین امسال برای نخستین بار وارد لیگ شده و در کشتی آزاد، فرنگی و وزنه‌برداری تیمداری می‌کند. سعی ما این است در سال اول ورود این منطقه جایگاه خاصی داشته باشد. 

وی افزود: ما دوست داریم کشتی گیر خارجی بگیریم اما منتظریم باشگاه اعلام کند. خیلی از اسپانسرها بودند که یکسال آمدند و رفتند بنابراین نمی‌خواهیم سال اول شرایط باشگاه سخت باشد. ما به مرحله بعد صعود کردیم و می‌خواهیم پرقدرت در لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل درباره رقابت با سهند ارس در نیمه‌نهایی، خاطرنشان کرد: لیگ امسال بسیار خوب بود و ما هم نیروهای خوبی را جذب کردیم اما اهداف دیگری هم در کنار حضور در لیگ داریم که مهمترین آن توسعه کشتی در منطقه است. ۳۰-۴۰ درصد ورزشکاران بومی ما امسال در لیگ کشتی گرفتند و از ورزشکاران ملی ما فقط امیرحسین زارع را جذب کردیم که اهل همان شهر است. توسعه کشتی یکی از اهداف ماست اما حالا که وسط آمدیم باقدرت ظاهر می‌شویم. 

میرعمادیان در ادامه صحبت‌های خود در خصوص وضعیت قرارداد کشتی‌گیران، یادآور شد: رنج کشتی ما این اعداد و ارقام نیست و با شرایط کشتی‌گیران همخوانی ندارد. شرایط ما گاهی از خیلی از رشته‌ها بهتر بوده اما رنج را پایین آوردیم چون تحت هر شرایطی خواستیم در لیگ شرکت کنیم. من فوتبال را کنار می‌گذارم، در مقایسه با دیگر رشته‌ها ما یک دهم آنها قرارداد داریم. باید تیم‌هایی مانند فولادین ذوب آمل، سهند ارس و صنایع را حمایت کنیم تا برای سالهای آینده رنج قراردادها هم بالا برود. وضعیت قراردادها امسال هم خوب نبود و خواهش من این است از کشتی حمایت شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *