» آخرین اخبار » گیلان » استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در پایانه مرزی آستارا / مثبت بودن تست ۱۶ تبعه خارجی

استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در پایانه مرزی آستارا / مثبت بودن تست ۱۶ تبعه خارجی

آبان ۲۴, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آستارا در جریان بازدید از دفتر توریسم سلامت این شهرستان از استقرار تیم‌های آزمایش کرونا در پایانه مرزی این بندر خبر داد.

مجتبی آب‌روشن، لحظاتی پیش در جریان بازدید از محل دفتر توریسم سلامت آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبات اعلامی مبنی بر ورود اتباع کشورهای خارجی تنها در صورت داشتن کارت واکسیناسیون و یا نتیجه منفی تست PCR در هنگام ورود به کشور، تیم‌های اخذ تست رپید کرونا توسط اداره بهداشت و درمان آستارا در محل گمرک این شهرستان مستقر شد.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته، و با انجام تست‌های کرونا از اتباع کشورهای خارجی در هنگام ورود، تست ۱۶ نفر از این اتباع مثبت اعلام شد، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، توسط اداره بهداشت و درمان شهرستان این افراد به کشور مبدأ بازگردانده شدند.

آب‌روشن، با تأکید بر اینکه نظارت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آستارا نیز در این ایام بر واحدهای اقامتی و اسکان اتباع خارجی در این شهرستان با شدت بیشتری دنبال می‌شود، تصریح کرد: اگر موردی خلاف مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا مشاهده شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و بر اساس برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، یک طبقه مجزا از یک هتل‌ در شهرستان با ظرفیت هشت اتاق به طور کامل به منظور استقرار و اسکان اضطراری اتباع خارجی در نظر گرفته شده است.

استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در پایانه مرزی آستارا / مثبت بودن تست ۱۶ تبعه خارجی

استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در پایانه مرزی آستارا / مثبت بودن تست ۱۶ تبعه خارجی

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×