» دسته‌بندی نشده » ۴۱۵ زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم‌به‌راه خیران

۴۱۵ زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم‌به‌راه خیران

اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ 2۰

 علیرضا یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه همه‌ساله جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد در استان برگزار می‌شد، اظهار کرد: همه‌ساله به مدد خیران و نیکوکاران در جشن گل‌ریزان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان با جرائم غیر عمد فراهم می‌شد اما اکنون این مهم به دلیل شیوع کرونا انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۸۰ زندانی با جرائم غیر عمد سال گذشته به همت خیران آزاد و به آغوش خانواده خود برگشته‌اند، افزود: گرچه امسال کرونا شایع شده و نمی‌توانیم جشن گل‌ریزان به پا کنیم اما همچنان زندانیان با جرائم غیر عمد منتظر نگاه پرمهر خیران و نیکوکاران هستند.

مدیر نمایندگی و عضو ستاد دیه استان گیلان با اشاره به اقدامات ستاد دیه در جمع‌آوری کمک خیران و نیکوکاران تصریح کرد: در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری همایش‌های گل‌ریزان، ستاد دیه استان با تهیه دعوت‌نامه‌های غیرحضوری، دعوت در فضای مجازی و همچنین تهیه برنامه تلویزیونی از خیرین جهت آزادی زندانیان درخواست کمک و مشارکت کرده است.

یزدانی با اشاره به سخاوتمندی مردم در آزادی زندانیان غیر عمد در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نوع‌دوست و خیراندیش استان گیلان باهمت و مشارکت خود زمینه آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۱۵ زندانی جرائم غیر عمد نگاهشان به دستان خیران و نیکوکاران است، افزود: امیدواریم در این ماه پر خیروبرکت که ماه ضیافت الهی است بتوانیم گرهی از کار زندانیان با جرائم غیر عمد بازکرده و زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×