» دسته‌بندی نشده » ملوان بندرانزلی از سد حریف لیگ برتری خود گذشت

ملوان بندرانزلی از سد حریف لیگ برتری خود گذشت

اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار ملوان بندرانزلی با یک گل به برتری رسید.

دیدار نساجی در قائم‌شهر و مقابل تیم دسته اولی و ریشه‌دار ملوان انزلی برگزار شد. دیداری که از آن به دلیل قدمت بالای دو تیم و جو هواداران قائم‌شهر و انزلی همواره به‌عنوان شهرآورد فوتبال شمال کشور یاد می‌شود.

در این بازی سرمربی ملوان مازیار زارع، مبین عشایر، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، زکریا مرادی، اصغر نصیری، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، فربد بلوکباشی و وحید فارغ را در ترکیب تیم خود قرار داده بود.

مربیان نساجی هم برای این دیدار، نیما میرزازاد، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود رحمتی، علی زارع، فرزاد زامهران و علی آل کثیر را در ترکیب نساجی مازندران قرار داده بودند.

بازی در نیمه اول بسیار متعادل آغاز شد و هر دو تیم یکدیگر را محک زدند و چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۳۶ بازی روی فرار زکریا مرادی ملوانان صاحب توپ شدند و مرادی یک‌تنه با سرعت فوق‌العاده بالا از نیمه میدان تا محوطه‌ جریمه نساجی توپ را هدایت کرد و با یک ضربه تمام کنند گل برتری ملوان بندرانزلی را به ثمر رساند که پس از به ثمر رساندن گل با شادی گل منشوری و درآوردن پیراهن خود باکارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

بازی دو تیم با نتیجه یک‌بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان نساجی قائم‌شهر برای جبران گل خورده حملات فراوانی روی دروازه ملوان ایجاد کردند که دروازه مبین عشایر بسته ماند و توپی از روی خط دروازه ملوان عبور نکرد.

از نکات جالب این دیدار دروازه‌بانی نیما میرزا زاد دروازه بان نساجی مازندران بود که اصالت گیلانی و انزلی چی دارد و فوتبال خود را از پایه‌های ملوان بندرانزلی شروع کرده است.

مازیار زارع سرمربی ملوان که به دلیل مصاحبه اخیرش در کنفرانس مطبوعاتی لیگ یک در برابر خیبر خرم‌آباد مورد خشم و محرومیت سازمان لیگ قرارگرفته بود از روی سکوهای استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در کنار پژمان نوری مدیرعامل این تیم نظاره‌گر این دیدار بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×