» دسته‌بندی نشده » افتتاح سالن ورزشی لطف‌الهی لوندویل آستارا در هفته دولت/تدریس در فضای مجازی کار بسیار سختی است

افتتاح سالن ورزشی لطف‌الهی لوندویل آستارا در هفته دولت/تدریس در فضای مجازی کار بسیار سختی است

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرروش اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز فرهنگی، آموزشی و تجاری؛ آموزش دانش‌آموزان از مدرسه به پیام‌رسان شاد منتقل شد.

عباس صابر با بیان اینکه معلمی شغل انبیا بوده و در طول هفته معلم جهت تکریم از جایگاه والای آن‌ها باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد، افزود: آینده هر کشوری دست معلمان آن کشور بوده و کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت اعم‌از نیروهای ستادی، اجرایی و آموزشی آینده‌سازان جامعه هستند.

فرماندار شهرستان آستارا با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۰ تصریح کرد: ضدعفونی حوزه‌های امتحانی در دستور کار آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و به خانواده‌ها یادآور شود که از تجمع در محوطه حوزه خودداری کنند.

تدریس در فضای مجازی کار بسیار سختی است

امام جمعه آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ضمن‌قدردانی از زحمات فرهنگیان در فضای مجازی اظهار کرد: تدریس در فضای مجازی کار بسیار سختی است و این نشان از سختی کار فرهنگیان در ایام کرونا دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه دانش‌آموزانی که یک‌بار هم در کلاس درس مجازی آنلاین نشده‌اند انتظار نمره گرفتن از معلم را نداشته باشند، گفت: در صورت نمره دادن به دانش‌آموزانی که یک‌بار هم در کلاس‌های درس حاضر نشده‌اند انگیزه و تلاش را از دانش‌آموزان درس‌خوان و زرنگ سلب می‌کنیم.

عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دشمن روی آینده‌سازان کشور برنامه‌ریزی کرده و خانواده‌ها و متولیان امر آموزش از نقشه‌های شوم دشمن غافل هستند، افزود: موظف هستیم در کنار آموزش، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش‌آموزان نهادینه‌سازی کنیم.

افتتاح سالن ورزشی لطف‌الهی لوندویل آستارا در هفته دولت ۱۴۰۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش اظهار کرد: ثبت‌نام کتب درسی در میان‌پایه‌ها شروع و از مجموع ۱۳ هزار و ۱۵۶ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی سه‌هزار و ۲۰۷ نفر نسبت به ثبت‌نام کتب درسی اقدام کرده‌اند.

سید سجاد موسوی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به صوت حضوری بوده و برای‌همین‌منظور ۱۲ حوزه امتحانی در سطح شهرهای آستارا و لوندویل پیش‌بینی شده است، گفت: امتحانات دیگر پایه‌های تحصیلی در وضعیت‌های زرد، نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه نوسازی ۹ کلاسه دبستان و متوسطه دوره اول فردوسی روستای سیبلی را خوب ارزیابی کرد و افزود: سالن ورزشی لطف‌الهی شهر لوندویل نیز در هفته دولت ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری بوده و چندین پروژه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نیز در دست انجام است.

موسوی برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و تربیتی در فضای مجازی، انتشار پیام تبریک، تجلیل از فرهنگیان فعال در امر آموزش در شبکه اجتماعی دانش‌آموز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و عیادت از پیشکستوتان فرهنگی را ازجمله برنامه‌های امسال ستاد گرامی‌داشت هفته معلم در شهرستان آستارا دانست.

شرکت ۱۰۴۷ نفر در دوره‌های سوادآموزی آستارا 

مسؤول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان سهیمه ابلاغی استان برای سال ۹۹ را یک‌هزار ۴۷ نفر در دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم دانست و اظهار کرد: این تعداد سوادآموز توسط ۱۲۷ آموزش‌دهنده تحت‌پوشش قرار گرفته‌اند.

طاهر ملااحمدی با بیان اینکه بازرسان استانی و شهرستانی از طریق تماس تلفنی با سوادآموزان صحت و سقم اطلاعات ارائه‌شده توسط آموزش‌دهندگان را کنترل می‌کنند، گفت: آموزش‌دهندگان با مراجعه به سامانه  www.savad.ir  نسبت به ویرایش اطلاعات سوادآموزان اقدام کنند.

مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به اینکه جهت توانمندسازی آموزش‌دهندگان سلسله کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است، گفت: کارگاه‌های فوق به صورت مجازی قرار است در پیام‌رسان شاد برگزار شود؛ به‌همین‌منظور گروهی تحت این عنوان در پیام‌رسان شاد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×