» دسته‌بندی نشده » ۲۸۰ واحد صنفی در گیلان پلمپ شدند

۲۸۰ واحد صنفی در گیلان پلمپ شدند

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ 2۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان حفظ امنیت روحی و جسمی مردم مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: بعد از شیوع موج چهارم کرونا در کشور اصناف و برخی دیگر از مشاغل به دلیل کنترل این ویروس منحوس تعطیل‌شده و نیروی انتظامی نظارت دقیقی بر اجرای محدودیت‌ها دارد.

وی از برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف در دوران محدودیت‌های کرونایی خبر داد و افزود: در این مدت نیروی انتظامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اصناف و اماکن بازرسی‌های مداومی را از واحدهای صنفی انجام داده وب با متخلفین برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر لزوم توجه واحدهای صنفی به رعایت محدودیت‌ها در این استان تصریح کرد: گیلان یکی از استان‌های همواره درگیر با کرونا بوده و در این مدت ۱۱ هزار بازدید از واحدهای صنفی در گیلان صورت گرفته و به هفت هزار و ۶۰۰ مورد تذکر به واحدهای صنفی داده‌شده و همچنین ۲۸۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

حسن‌پور با درخواست از مردم در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان گیلان  بیان کرد: از تمامی مردم و واحدهای صنفی درخواست دارم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به کنترل این ویروس منحوس در گیلان کمک کنند.

انتهای پیام۸۴۰۰۷


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×