» دسته‌بندی نشده » افزایش شمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در گیلان

افزایش شمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در گیلان

فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ 2۰

به گزارش خبرگزاری فارس گیلان، آبتین حیدر زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بار بالای بیماری کرونا در استان و ورود به مرحله چهارم موج کرونا در کشور، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر شاهد افزایش آمار مراجعین سرپایی به مراکز منتخب کرونا در استان هستیم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش بار بیماری در گیلان، افزود: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده افزایش موارد بستری و فوت بیماران کرونایی در گیلان را شاهد باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر رعایت مضاعف پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تقویت نظام مراقبت بیماری پایبندی به اجرای دقیق قرنطینه و ایزوله بیماران به‌خصوص قرنطینه معکوس ( مراقبت افراد سالمند و در معرض خطر) توسط مردم مهم‌ترین اقدام در حال حاضر است.

حیدر زاده با تأکید ر اینکه همه باید بیماری کرونا را جدی بگیرند، افزود: شهروندان باید رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی، شستن مکرر دست‌ها و استفاده از ماسک را با جدیت بیشتری در برنامه خود داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در صورت همکاری مردم در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی قادر خواهیم بود از موج اخیر کرونا عبور کنیم، گفت: در غیر این صورت، شرایط به‌مراتب پیچیده‌تر و دشوارتر خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×