» دسته‌بندی نشده » آغاز مرحله دوم جشنواره «امیدآفرینان» در گیلان

آغاز مرحله دوم جشنواره «امیدآفرینان» در گیلان

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره «امیدآفرینان» به‌صورت مجازی در گیلان به انجام رسیده، اظهار کرد: نخستین موضوع مرحله اول این جشنواره «امیدآفرینان، انتظار و مهدویت» که به‌صورت مجازی هم‌زمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) شده است.

وی با اشاره به اتمام مرحله نخست جشنواره «امیدآفرینان» در گیلان گفت: در مرحله نخست این جشنواره ۱۹۱ اثر به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده نتایج و برندگان آن‌ به‌زودی مشخص می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری هرماه جشنواره «امیدآفرینان» در این استان خبر داد و افزود: این جشنواره در ۱۲ فصل و در ادامه با موضوعات مختلف برگزارشده و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان دومین مرحله جشنواره با موضوع «امیدآفرینان و امید به رحمت خدا» در همین ماه برگزار می‌شود.

مهدوی با اشاره قالب‌های دومین مرحله از جشنواره «امیدآفرینان» بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب متن اعم از مقاله و شعر، عکس اعم از عکس و عکس نوشته، فیلم در قالب کلیپ، انیمیشن، کمیک موشن و استوری موشن تهیه و در بستر فضای مجازی اینستا و روبیکا با هشتک امیدآفرینان نشر دهند.

وی یکی از اهداف از برگزاری جشنواره «امیدآفرینان» را راه‌اندازی نهضت امیدآفرینی در مقابله با دشمنان دانست و تصریح کرد: ۲۶ اردیبهشت‌ماه نتایج مرحله دوم جشنواره اعلام و به سه اثر برتر در هر محور ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اعطاشده و در بین مجموع شرکت‌کنندگان نیز قرعه‌کشی و به ۱۴ نفر هدایایی ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×