» آخرین اخبار » گیلان » رفع تصرف اراضی ملی در بندر انزلی
رفع تصرف اراضی ملی در بندر انزلی

رفع تصرف اراضی ملی در بندر انزلی

مهر ۱۳, ۱۴۰۳ 0۰


سردار “حسین حسن پور” با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی اداره آب منطقه‌ای توسط افرادی سودجو در محدوده طالب آباد انزلی و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره آب منطقه‌ای و کارشناس دادگستری به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این افراد ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله چوب و فنس محصور کرده اند.

این مقام انتظامی به معرفی متهمان ۳۶ و ۴۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ” حسن پور ” در پایان با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت بالای پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×