» آخرین اخبار » گیلان » دروغی به عنوان رها کردن بیمار در رشت؛ کارتن خوابی که بیمار جا زده شد!
دروغی به عنوان رها کردن بیمار در رشت؛ کارتن خوابی که بیمار جا زده شد!

دروغی به عنوان رها کردن بیمار در رشت؛ کارتن خوابی که بیمار جا زده شد!

مهر ۱۲, ۱۴۰۳ 0۰


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند روزی است که فضای مجای پر شده از تصویر فردی که با وضعیت نامناسب کنار خیابان رها شده درحالیکه‌ گان آبی بیمارستانی نیز روی او انداخته شده است.
همین موضوع سبب شده که برخی رسانه‌ها و افراد خارج‌نشین با سوءاستفاده از عواطف و احساسات انسانی آن را به مسائل مالی گره بزنند و اینطور وانمود کنند که نظام بهداشت و درمان گیلان یک بیمار را از بیمارستان بیرون کرده است!
در همین راستا پیگیری دیارمیرزا و همچنین بررسی‌های میدانی حاکی از این است که این فرد از مدت‌ها پیش به دلیل اعتیاد شدید با وضعیت نامناسب کارتن خواب شده و صاحب دکه مجاور بیمارستان از سر دلسوزی آن‌ گان بیمارستانی را تهیه کرده و روی آن انداخته است.
اگرچه گیلان از لحاظ زیرساختهای بهداشت و درمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما سالهاست که مددکاری بیمارستان با همراهی خیرین اجازه نداده که بیماری به دلیل مشکلات مالی بیرون انداخته شود!
متاسفانه تعداد افراد کارتن خواب و همچنین معتادان متجاهر در رشت زیاد شده و از بهزیستی گیلان نیز انتظار می‌رود به وظایف قانونی خود در زمینه ساماندهی این افراد اقدام کند و با همکاری شهرداری رشت و استفاده از ظرفیت سامانکده شهرداری به گونه‌ای عمل کند که نظام سلامت ایران اینگونه مستمسک هجمه بیگانگان قرار نگیرد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

شهرداری رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×