» آخرین اخبار » گیلان » تغییر معادله سلطه گر و سلطه پذیر در عرصه بین المللی، بزرگترین پیام انقلاب اسلامی ایران
تغییر معادله سلطه گر و سلطه پذیر در عرصه بین المللی، بزرگترین پیام انقلاب اسلامی ایران

تغییر معادله سلطه گر و سلطه پذیر در عرصه بین المللی، بزرگترین پیام انقلاب اسلامی ایران

مهر ۱۱, ۱۴۰۳ 0۰


مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب امروز در جمع روسا، استادان و دانشجویان دانشگاه ملی مهارت گیلان با تشریح تحولات منطقه به علل و چگونگی تقابل بین اسلام و کفر پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بزرگترین پیام انقلاب اسلامی ایران، تغییر معادله سلطه گر و سلطه پذیر در عرصه بین المللی و تبدیل آن به اصل احترام متقابل است که امروز نیز در بستر دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی با قدرت تداوم دارد.

او با اشاره به دستاورد‌های مهم محور مقاومت با ترویج روحیه رشادت و شهادت طلبی افزود: این مهم روند نابودی تدریجی رژیم جعلی اسرائیل را رقم زده و تداوم آن به محو کامل اسرائیل غاصب از صحنه روزگار منتهی خواهد شد. 

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب انجام موفقیت آمیز عملیات وعده صادق ۲ را پاسخی محکم به جنایات تروریستی رژیم غاصب و آدم کش اسرائیل اعلام و تصریح کرد: این نمایش اقتدار در بستر اتکا به توان و اراده فرزندان رشید این مرز و بوم اجرا شده و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را در حمایت از مظلومان به نمایش گذاشته شده است. 

فضائلی همچنین امروز در جمع کارکنان سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و مانند حیوان درنده‌ای است که گرفتار شده و برای رهایی تلاش می‌کند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، تحولات کنونی منطقه را حساس و پیچیده توصیف کرد و اشراف و آگاهی بر ابعاد مختلف آن را ضروری دانست.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×