» آخرین اخبار » گیلان » اجرای طرح آرامش شهر در رشت
اجرای طرح آرامش شهر در رشت

اجرای طرح آرامش شهر در رشت

مهر ۱۰, ۱۴۰۳ 0۰


سرهنگ ” عیسی روشن قلب ” با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی در ادامه گفت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۴ روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان رشت به جمع‌آوری ۱۲۲ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و تصریح کرد: ۴۸ نفر فروشنده موادمخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند که از این افراد ۹ کیلو ۶۵۴ گرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه و تعداد ۸۱۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×