» آخرین اخبار » گیلان » عامل سرقت در معابر و اماکن عمومی لاهیجان دستگیر شد
عامل سرقت در معابر و اماکن عمومی لاهیجان دستگیر شد

عامل سرقت در معابر و اماکن عمومی لاهیجان دستگیر شد

مهر ۷, ۱۴۰۳ 0۰


سرهنگ ” شریف رحیمی ” با اشاره به اینکه موفقیت در مسیر پیشگیری از جرایم با کمک همه شهروندان دست یافتنی است،  اظهار داشت: یکی از راهکاری اساسی در نیل به این هدف رعایت هشدار‌های پیشگیرانه و پیشگیری از وقوع سرقت است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت در معابر از قبیل دوربین‌های مدار بسته، در بازکن منازل و پل‌های فلزی در سطح معابر شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، تصریح کرد: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی سارق این پرونده‌ها شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان بیان داشت: سرانجام ماموران کلانتری ۱۱  متهم ۳۲ ساله را در حین تردد با موتور سیکلت در سطح شهر مشاهده و او را متوقف و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از اعتراف این متهم به ۸ فقره سرقت پس از مواجهه با شواهد و مدارک پلیس خبر داد و گفت: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 
سرهنگ رحیمی در پایان اعتیاد به مواد مخدر را انگیزه این سارق در ارتکاب جرم عنوان کرد و افزود: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از جرائم و  آسیب‌های اجتماعی است که آگاهی بیشتر مردم و علی الخصوص خانواده‌ها می‌تواند در کاهش این معضل اجتماعی نقش آفرین باشد.
 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×