» آخرین اخبار » گیلان » تردد روان خودرو‌ها در جاده‌های خروجی گیلان
تردد روان خودرو‌ها در جاده‌های خروجی گیلان

تردد روان خودرو‌ها در جاده‌های خروجی گیلان

شهریور ۳۰, ۱۴۰۳ 0۰


سرهنگ جاور صفاری گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های خروجی گیلان به ویژه محور رشت – قزوین عادی و روان است و هیچ گره ترافیکی در مسیر مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی تعطیلات تابستانی و خروج مسافران از گیلان ، پیش بینی می‌شود از عصر امروز تا فردا، ترافیک در جاده‌های خروجی استان پرحجم و سنگین شود.

رییس پلیس راه گیلان از هموطنان خواست با مدیریت زمان بازگشت خود ، خروج از گیلان به سمت شهر‌های مقصد را به ساعت‌های پایانی عصر و شب موکول نکنند تا سفری آرام و ایمن را به پایان برسانند.

سرهنگ جاور صفاری از تداوم محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ، ۳۰ و ۳۱ شهریور در محور امامزاده هاشم ـ لوشان و محور قدیم رشت ـ لوشان در مسیر‌های رفت و برگشت ممنوع است. 

وی اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور در محور اردبیل – آستارا هم اعمال می‌شود. 

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور از سمت شمال به جنوب آزادراه منجیل به صورت یکطرفه اعمال می‌شود، افزود: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محور‌های اعلام شده، با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت در تاریخ‌های مورد نظر لغو خواهد شد 

سرهنگ جاور صفاری افزود: از ۳ روز گذشته تاکنون ۱۸۱ هزار خودرو به گیلان وارد شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×