» آخرین اخبار » گیلان » واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کوچصفهان به سنگر
واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کوچصفهان به سنگر

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کوچصفهان به سنگر

شهریور ۲۱, ۱۴۰۳ 0۰


سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور کوچصفهان به سیاهکل محدوده سده، مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه مینی بوس که از محور کوچصفهان به سنگر در حال تردد بوده از مسیر حرکتی خود خارج و به دهانه پل برخورد کرد و واژگون شد. 

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان مینی بوس (۳۵ و ۲۹ ساله) مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. 

سرهنگ صفاری علت وقوع این حادثه را توجه نداشتن راننده مینی بوس به جلو اعلام کرد و بیان داشت: رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل کنند و همچنین رانندگان ناوگان بار و مسافر حتما قبل از شروع کار استراحت کافی داشته و در هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف و پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×