» آخرین اخبار » گیلان » تولید موسیقی با موضوع هفته وحدت در گیلان
تولید موسیقی با موضوع هفته وحدت در گیلان

تولید موسیقی با موضوع هفته وحدت در گیلان

شهریور ۲۱, ۱۴۰۳ 0۰


روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: واحد شعر و موسیقی این مرکز ۴ قطعه موسیقی با عناوین «عیدم تویی»، «آخرین پیامبر»، «پیام آور مهربانی» و «عطر حضور» به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) تولید کرده است.

موسیقی «عیدم تویی» به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، با آهنگ و صدای محمد سلمان خواه و تنظیم سینا کدیور به مدت ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه تولیده شده است. 

موسیقی «آخرین پیامبر» هم به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، آهنگ و صدای حامد سلیمی و تنظیم سینا کدیور به مدت ۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه تهیه شده است. 

«پیام آور مهربانی» دیگر موسیقی است که به زبان گیلکی در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، آهنگی از محمد ضمیری، تنظیم سینا کدیور و با صدای مجید بیابانی به مدت ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه تولید شده است. 

موسیقی «عطر حضور» نیز به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از رضا نیکوکار، آهنگ و تنظیم رحمان عشقی و با صدای حامد سلیمی به مدت ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه تهیه شده است.

فاصله بین ۱۲ ربیع الاول، ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بنا بر روایات اهل سنت تا روز ۱۷ ربیع الاول که ولادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) بنا بر روایات موجود در شیعه است، «هفته وحدت» نامیده شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×