» آخرین اخبار » گیلان » ۱۵ شهریور ماه، پایان پذیرش مسافران در مدارس گیلان
۱۵ شهریور ماه، پایان پذیرش مسافران در مدارس گیلان

۱۵ شهریور ماه، پایان پذیرش مسافران در مدارس گیلان

شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ 1۰


محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۳۶ هزار و ۹۲۶ مسافر فرهنگی تابستان امسال (از اول تیر تا پایان ۹ شهریور) در واحد‌های آموزشی و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

او افزود: این تعداد مسافر فرهنگی در قالب ۸ هزار و ۵۱۷ خانواده و ۷۴ هزار و ۳۸ نفر روز در واحد‌های آموزشی و مراکز رفاهی آموزش و پرورش پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: بیشترین پذیرش مسافر در این مدت به ترتیب در واحد‌های آموزشی ناحیه ۲ رشت، بندر انزلی، ناحیه یک رشت، ماسال و تالش انجام شده است.

به گفته رمضانی، عمده مسافران فرهنگی تابستان امسال به گیلان از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی بوده اند.

او یادآور شد: تابستان امسال ۷۱ مدرسه با ۴۸۲ کلاس و ۱۰ مرکز رفاهی با ۱۴۱ اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مسافران فرهنگی کشور مهیا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان همچنین گفت: پذیرش مسافران فرهنگی در واحد‌های آموزشی این اداره کل تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

رمضانی افزود: تابستان سال گذشته؛ ۴۲ هزار و ۸۰۲ نفر در قالب ۶ هزار و ۶۵ خانوار از مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان استفاده کردند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×