» آخرین اخبار » گیلان » افتتاح ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان
افتتاح ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان

افتتاح ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان

شهریور ۶, ۱۴۰۳ 1۰


 

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سنگر گفت: ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان با بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان هزینه امروز در ۸ منطقه استان به صورت همزمان در سنگر به بهره برداری رسید. 

اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان اقتصادی با محوریت کشاورزی و گردشگری دارد ، افزود: دولت چهاردهم تلاش می‌کند با ترسیم نقشه راه ، مشکل ناترازی برق شبکه‌های فرسوده را با بازسازی این شبکه و نصب کابل خود نگه دار برطرف کند تا اقتصاد گیلانیان توسعه یابد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان هم با بیان اینکه پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت برق سنگر برق بیش از ۵ هزار خانوار گیلانی را تامین می‌کند، افزود: این طرح در کمتر از یک سال، با تلاش جهادی متخصصان این شرکت به بهره برداری رسید.

محمود دشت بزرگ افزود: پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت سنگر، پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت خشکبیجار، خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر، خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار، فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – حق بین – سیادتی، ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – پونل – سیادتی در پست حق بین، ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت – طالقانی – سیادتی در پست حق بین و اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع از جمله طرح‌های برق منطقه‌ای گیلان است که در پنجمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۵۱ نفر شغل ایجاد شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×