» آخرین اخبار » فناوری » ابزارکی که اپل‌واچ را به یک گوشی مینیمالیستی شبیه به آیپاد تبدیل می‌کند
ابزارکی که اپل‌واچ را به یک گوشی مینیمالیستی شبیه به آیپاد تبدیل می‌کند

ابزارکی که اپل‌واچ را به یک گوشی مینیمالیستی شبیه به آیپاد تبدیل می‌کند

شهریور ۱, ۱۴۰۳ 0۰


تاینی‌پاد (TinyPod) به عنوان محفظه‌ای برای اپل‌واچ طراحی شده که احتمالاً به خودی خود خیلی هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد. با این حال، زاویه منحصربه‌فرد آن – یک چرخ کلیکی که «تاج دیجیتال» این ساعت را کنترل می‌کند – ظاهر و حس این گجت پوشیدنی اپل را (حداقل در بازاریابی آن) شبیه اولین محصول پیشرو این شرکت در قرن بیست و یکم می‌کند: آیپاد.
 
به گزارش ایتنا، اگرچه امکان استفاده از آن به‌عنوان یک پخش‌کننده موسیقی نیز وجود دارد، اما با هر چیز دیگری که با watchOS سازگار باشد نیز کار می‌کند، که باعث تبدیل شدن ساعت هوشمند اپل به یک «گوشی» مینیمالیست و بدون ایجاد حواس‌پرتی تبدیل شود.
 
این تاینی‌پاد ۸۰ دلاری با مدل‌های اپل‌واچ سری ۴ تا ۹، و همچنین با اپل‌واچ SE، کار می‌کند. (اپل‌واچ‌های ۴۱/۴۰ میلی‌متری و ۴۵/۴۴ میلی‌متری دارای تاینی‌پادهای جداگانه‌ای هستند.) در همین حال، یک نسخه ۴۹ میلی‌متری دیگر برای اپل‌واچ اولترا نیز به قیمت ۹۰ دلار عرضه شده است – زیرا چه کسی است که نخواهد گجت پوشیدنی ۸۰۰ دلاری خود را به یک گوشی مینیمالیستی تبدیل کند؟ تاینی‌پاد لایت نیز مدل بدون چرخ کلیک آن و به قیمت ۳۰ دلار است.
 

چرخ این قاب از طریق «قطعات به‌دقت مکانیزه‌شده در داخل آن» که «تماس چرخشی مستقیم با تاج اپل‌واچ» برقرار می‌کند، حرکت خود را با تاج دیجیتال اپل‌واچ همگامسازی (سینک) می‌کند. به عبارت دیگر، هر جایی در watchOS که با تاج قابل اسکرول است با چرخ کلیک تاینی‌پاد نیز قابل اسکرول خواهد بود.
 
تاینی‌پاد کاری از نیوار، طراح سابق اسنپ و مربی سابق جیلبریک، است. در ماه مه، این تولیدکننده در اکانت خود در ایکس توضیح داد که این ابزار به عنوان یک پروژه جانبی شروع شد اما در نهایت به «یک محصول واقعی تبدیل گردید، به یک دلیل: هر زمان که با آن از خانه خارج می‌شدم حس خیلی خوبی داشتم».



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×