» آخرین اخبار » فناوری » به‌روزرسانی گوگل‌پلی با نقد مبتنی بر هوش مصنوعی از اپ‌ها
به‌روزرسانی گوگل‌پلی با نقد مبتنی بر هوش مصنوعی از اپ‌ها

به‌روزرسانی گوگل‌پلی با نقد مبتنی بر هوش مصنوعی از اپ‌ها

مرداد ۵, ۱۴۰۳ 0۰


گوگل به‌تازگی مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای پلی استور اعلام کرده است تا استفاده از آن را سرگرم‌کننده‌تر کند. این بخشی از حرکت بزرگ‌تر این شرکت برای تبدیل بازار آنلاین خود به «تجربه‌ای کاربر با کاربر است که فراتر از یک فروشگاه است». بله درست متوجه شدید، گوگل از ما می‌خواهند که گوگل پلی را پاتوق خود کنیم.
 
به گزارش ایتنا، با این به‌روزرسانی خلاصه‌ای تولید شده توسط هوش مصنوعی از نظرات ارائه می‌شود که از نقد و نظرهای کاربران جمع‌آوری شده است، با این هدف که یک اجماع ایجاد شود. احتمالاً قبلاً با چنین چیزی در فیس‌بوک و هنگام استفاده از جستجوی گوگل مواجه شده‌اید. این شرکت اولین بار این قابلیت را در رویداد I/O امسال خود معرفی کرد.
 
این قابلیت برای پرسش‌های متداول (FAQهای) تولید شده خودکار درباره هر اپ که از مدل‌های جمینای قدرت می‌گیرند نیز اعمال می‌شود. علاوه بر این هایلایت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه خواهد شد که خلاصه‌ای سریع از یک اپ خاص را ارائه می‌دهد.

 

گوگل تصویر ثابتی از این قابلیت را برای یک اپ ویرایش عکس نشان داد که در آن این هایلایت‌ها شامل تعداد فیلترها و طرح‌بندی‌های موجود، علاوه بر ابزارها و گزینه‌های اشتراک‌گذاری بود. این رویکرد هوش مصنوعی همچنین برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد تا به سرعت اپ‌ها را در طبقه‌بندی‌های مشابه مقایسه کنند.
 
گوگل همچنین فضاهای مشترک را در پلی استور عرضه می‌کند. اینها انجمن‌ها یا شبکه‌های اجتماعی کوچک مانند ردیت و امثالهم نیستند، بلکه صفحاتی ویژه برای موضوعات مختلف مورد علاقه هستند. این شرکت این پروژه را با یک پایلوت شامل کریکت آغاز کرد. این فضای مشترک برای کاربران هندی این امکان را فراهم آورد که «تمام محتوای مربوط به کریکت خود را از کانال‌های مختلف در یک مکان راحت مرور کنند». این فضا شامل ویدیوهای مرتبط، حدود ۱۰۰ اپ مرتبط با کریکت و برخی از نظرسنجی‌های ساده کاربران بود. فضای سرپرستی‌شده بعدی درباره مانگای ژاپنی خواهد بود. هیچ توضیحی مبنی بر اینکه چه زمانی این قابلیت به چندین طبقه‌بندی در دسترس کاربران جهانی بسط داده خواهد شد ارائه نشده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×