از «پیشخوان خدمت»تا «طرح سپاس» در بنیاد شهید
به گزارش مشرق، بهزاد ابراهیم پور، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه عملیاتی را یکی از اقدامات اساسی و تحولات بنیادین در این نهاد ارزیابی کرد و افزود: وصل کردن برنامه به بودجه و ارزیابی مستمر کارکنان و مدیران در افزایش بهرهوری در سازمان و اثربخشی و تحقق اهداف از پیش تعیین شده بسیار موفق بوده است.
وی تدوین نظام رفاهی کارکنان، نظام اطلاعات سازمانی، نظام فرهنگ سازمانی، نظام مدیریت سبز در حوزه پشتیبانی، بهرهوری امکانات و تجهیزات و انرژی در بنیاد و نظام ساماندهی سرمایه انسانی بنیاد را زیر مجموعه نظام جامع معماری سازمانی مورد تأکید قرار داد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرموده امام راحل (ره) افضل نهادهاست و باید در همه امور با تدبیر، عقلانیت و افضل وجه مدیریت شود.
وی تقویت امور رفاهی کارکنان و نیز بهبود وضعیت ساختاری و امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانها را از اولویتهای اساسی برشمرد و گفت: پیشخوان خدمت در بنیاد جهت افزایش رضایتمندی از ایثارگران و رسیدگی به وضعیت آنان و اجرای طرح سپاس و مددکاری پیشرو جز ضرورتهای امروز است.
ابراهیم پور شایستهسالاری و استفاده از سرمایه انسانی بنیاد را برای مدیریت آن مورد تأکید قرار داد و افزود: جانشین پروری و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی و نیز مدیریت خود نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید باز مهندسی شود.