» آخرین اخبار » فرهنگ و جامعه » از «پیشخوان خدمت»تا «طرح سپاس» در بنیاد شهید
از «پیشخوان خدمت»تا «طرح سپاس» در بنیاد شهید

از «پیشخوان خدمت»تا «طرح سپاس» در بنیاد شهید

تیر ۳۱, ۱۴۰۳ 0۰


به گزارش مشرق، بهزاد ابراهیم پور، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه عملیاتی را یکی از اقدامات اساسی و تحولات بنیادین در این نهاد ارزیابی کرد و افزود: وصل کردن برنامه به بودجه و ارزیابی مستمر کارکنان و مدیران در افزایش بهره‌وری در سازمان و اثربخشی و تحقق اهداف از پیش تعیین شده بسیار موفق بوده است.

وی تدوین نظام رفاهی کارکنان، نظام اطلاعات سازمانی، نظام فرهنگ سازمانی، نظام مدیریت سبز در حوزه پشتیبانی، بهره‌وری امکانات و تجهیزات و انرژی در بنیاد و نظام ساماندهی سرمایه انسانی بنیاد را زیر مجموعه نظام جامع معماری سازمانی مورد تأکید قرار داد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرموده امام راحل (ره) افضل نهادهاست و باید در همه امور با تدبیر، عقلانیت و افضل وجه مدیریت شود.

وی تقویت امور رفاهی کارکنان و نیز بهبود وضعیت ساختاری و امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها را از اولویت‌های اساسی برشمرد و گفت: پیشخوان خدمت در بنیاد جهت افزایش رضایت‌مندی از ایثارگران و رسیدگی به وضعیت آنان و اجرای طرح سپاس و مددکاری پیشرو جز ضرورت‌های امروز است.

ابراهیم پور شایسته‌سالاری و استفاده از سرمایه انسانی بنیاد را برای مدیریت آن مورد تأکید قرار داد و افزود: جانشین پروری و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی و نیز مدیریت خود نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید باز مهندسی شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×