» آخرین اخبار » گیلان » تقویت سیگنال رسانی تلویزیون در آستارا

تقویت سیگنال رسانی تلویزیون در آستارا

تیر ۱۱, ۱۴۰۳ 2۰


اسماعیل جوادی، معاون فنی صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: به همت نیرو‌های فنی این مرکز با ایجاد زیرساخت‌های فنی جدید در آستارا کیفیت سیگنال رسانی و دریافت تصاویر تلویزیونی در این شهرستان مرزی و بندری تقویت شده است.

او افزود: آستارا به جهت توسعه شهری و بلند مرتبه سازی در چند سال اخیر با کاهش کیفیت دریافت امواج تلویزیونی مواجه بود که خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگری صدا و سیمای گیلان ۲ دستگاه فرستنده ۲۰۰ وات جدید در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

معاون صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: شهروندان آستارایی که تاکنون مشکل دریافت امواج تلویزیونی داشتند می‌توانند با تنظیم جهت آنتن هوایی خود به سمت ساختمان فرمانداری و جستجوی مجدد کانال‌ها در گیرنده خود تصاویر با کیفیت شبکه‌های سراسری و شبکه باران را روی کانال‌های فرکانسی ۳۶ و ۴۸ دریافت کنند.

جوادی استفاده از آنتن‌های هوایی نامرغوب را یکی از دلایل دریافت نکردن سیگنال پایدار دانست و گفت: شهروندان باید از سالم بودن آنتن و کابل اتصال به تلویزیون خود اطمینان حاصل کنند.

او افزود: شهروندان آستارایی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۶۲ روابط عمومی صدا و سیمای گیلان یا شماره‌های ۳۳۸۲۳۹۰۳ و ۳۳۸۴۷۱۰۰ در ساعات اداری تماس بگیرند. 

شهرستان مرزی آستارا غربی‌ترین شهرستان ساحلی استان گیلان است که در توسعه اقتصادی و مبادلات تجاری استان نقش بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×