» دسته‌بندی نشده » مرگ تدریجی یک رؤیا/سقوط آزاد شهرداری آستارا در جدول لیگ آزادگان

مرگ تدریجی یک رؤیا/سقوط آزاد شهرداری آستارا در جدول لیگ آزادگان

فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ 2۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیستم مسابقات لیگ آزادگان، تیم مس کرمان و شهرداری آستارا در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که تیم شیرازی در مقابل نماینده گیلان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان یاشین سزاوار که در نیم‌فصل دوم حال‌وروز خوبی ندارند علاوه بر از دست دادن پایان رأفت سرمربی توانمند آستارایی، بازیکنان کلیدی خود را نیز ازدست‌داده و شرایط خوبی ندارد و امروز هم در جدال با تیم مس کرمان نتوانست به پیروزی دست یابد تا به رتبه هفتم جدول سقوط کند.

در این دیدار یاشین سزاوار سرمربی شهرداری آستارا سجاد مسعودی، حمید ابراهیمی، سعید دلاور، بهزاد سلطانی، آرمین منفرد دوست، جابر نصیری، مهرگان گلبرگ، علیرضا رمضانی، فرشاد سالاروند، محمدابراهیم رضازاده و عارف اکبری را در ترکیب این تیم قرارداد.

بابا محمدی در دقیقه ۱۹ موفق شد گل اول مس کرمان را به ثمر رساند و محمد علی‌نژاد، خرید جدید مسی‌ها نیز توانست در دقیقه ۳۱ دومین گل تیمش را بزند تا با همین دو گل به پیروزی مقابل شهرداری آستارا دست پیدا کنند.

تیم فوتبال مس کرمان که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است، با این برد ۳۸ امتیازی شد و برای سومین هفته پیاپی صدرنشین جدول لیگ یک ماند و شهرداری آستارا قهرمان نیم‌فصل نیز ۳۱ امتیازی ماند و به رده هفتم سقوط کرد تا امیدهای صعود به لیگ برتر مرزنشینان بندر آُستارا نقش بر آب و کمتر از گذشته شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×