» آخرین اخبار » فناوری » افشای تصاویری از ساعت‌ها و هدفون‌های آتی سامسونگ

افشای تصاویری از ساعت‌ها و هدفون‌های آتی سامسونگ

تیر ۱۰, ۱۴۰۳ 1۰


رویداد اختصاصی سامسونگ، موسوم به Unpacked، برای ۱۰ ژوئیه برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود در این روز بسیاری از اعلان‌های سخت‌افزاری ارائه شود. با این حال، یک افشاگر قابل اعتماد از هم‌اکنون تصاویری از بسیاری از محصولات پرطرفدار، از جمله Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro، را در وبسایت ساب‌استک منتشر کرده است.
 
به گزارش ایتنا، این تصاویر فاش‌شده را اوان بلس در حساب کاربری خود در Substack و X منتشر کرده است. بلس سابقه بسیار خوبی درباره این موارد دارد، اما مطمئناً تا زمانی که خود سامسونگ آن را تأیید نکند، هیچ چیز قطعی نخواهد بود.
 
یکی از آنها تصاویر جذابی از گلکسی واچ اولترا بعدی است. به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند چهارگوش دارای نمای بیرونی خاکستری با اکسنت‌های نارنجی است. همچنین دارای یک بند با ظاهری بادوام است که یادآور همان چیزی است که از ابتدا در کنار اپل واچ اولترا عرضه شده بود. همچنین به نظر می‌رسد که این ساعت از کانکتور پین فنری معمول اجتناب کرده و آن را با سیستم جدیدی جایگزین کرده است که باز هم کانکتور اپل را به یاد می‌آورد.
 

گلکسی واچ ۷ با رنگ سبز زیتونی جدیدی عرضه می‌شود، اگرچه طراحی آن تقریباً شبیه به واچ ۶ است.
 
تصاویر Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro نیز به بیرون درز کرد، اگرچه در اینجا قدری سردرگمی وجود دارد. در حالی که بلس تصاویری از دو جفت هدفون مختلف منتشر کرده است اما هیچ لوگویی روی آنها وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان تشخیص داد کدامیک کدام است. در هر صورت، هر دوی اینها هدفون‌های پایه‌دار هستند که یکی از آنها طراحی باز دارد، درست مانند ایرپادهای سطح پایه اپل. به احتمال زیاد، اگرچه تایید نشده، اما احتمالاٌ هدفونی که طراحی باز دارد بادز ۳ استاندارد است. و در نتیجه مدلی که گوشواره‌های سیلیکونی دارد به عنوان بادز ۳ پرو باقی می‌ماند.
 

سامسونگ هیچ یک از مشخصات اقلام فوق را فاش نکرده است، اگرچه شایعه شده است که واچ ۷ در اندازه ۴۰ میلی‌متری با یک تراشه سه نانومتری ناشناس عرضه خواهد شد که توان این دستگاه را تامین می‌کند. همچنین ظاهراً این دستگاه دارای سنسور BioActive جدید برای معیارهای سلامتی و البته تعداد زیادی زنگ و سوت مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.
 
علاوه بر این، قاعدتاٌ رویداد آتی سامسونگ دربرگیرنده تاشوهای جدید و دستگاه تناسب اندام Galaxy Ring بحث‌برانگیز خواهد بود. سامسونگ رویداد Unpacked را در کانال یوتیوب، وب‌سایت اصلی و سایت Newsroom در ساعت ۹ صبح به وقت شرق آمریکا در ۱۰ ژوئیه به طور زنده پخش خواهد کرد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایتنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×